• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آیت الله احمد مبلغی: روز قدس، مثلث عزت اسلام، کرامت امت و حیات فلسطین است.

  • کد خبر : 31240
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
آیت الله احمد مبلغی: روز قدس، مثلث عزت اسلام، کرامت امت و حیات فلسطین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری روز قدس را مثلث عزت اسلام، کرامت امت و حیات فلسطین در برابر صهیونیسم جهانی دانست و گفت: حضور یکپارچه و پرنشاط درجمعه ی در پیش، جولانگاه عرضه اندیشه ها، بینش ها و ارزش های روز جهانی قدس است.

احمد مبلغی در راهپیماییبه گزارش «کانون سبحان»؛ عضو مجلس خبرگان رهبری روز قدس را مثلث عزت اسلام، کرامت امت و حیات فلسطین در برابر صهیونیسم جهانی دانست و گفت: حضور یکپارچه و پرنشاط درجمعه ی در پیش، جولانگاه عرضه اندیشه ها، بینش ها و ارزش های روز جهانی قدس است.

آیت الله احمد مبلغی در آستانه روز جهانی قدس طی سخنانی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس محل التقای ارزش های انسانی و اسلامی از یک طرف، و نقطه وصل گذشته، حاضر و آینده از طرف دیگر است.

وی ادامه داد: روز قدس، واجد مولفه هایی مهم است که هر کدام به این روز، بعدی  ویژه ومعنایی خاص بخشیده است و “فرامذهبی اندیشی” نسبت به موضوع فلسطین، “فراقومی گرایی” نسبت به ابعاد آن،  و “فراحزبی نگری” در فرایند حمایت از آن، مهمترین  مولفه هاست.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت شریف و فهیم ایران با پیروی از مقتدای خود، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای معنا کننده، رقم زننده و جلوه دهنده به مفاهیم و ارزش های نهفته در روز قدس است.

آیت الله مبلغی یادآورشد: حضور یکپارچه و پرنشاط در روز جمعه ی در پیش، جولانگاه عرضه اندیشه ها، بینش ها و ارزش های روز جهانی قدس است، بنابراین همه با هم پیش به سوی راهپیمایی روز جهانی قدس.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=31240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.