• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خط و نشان نماینده پلدختر برای سد معشوره/از یک قطره آب کشکان نمی گذریم!/بررسی شود که احداث سد معشوره مانع و مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نمی کند.

  • کد خبر : 31792
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۰۱
خط و نشان نماینده پلدختر برای سد معشوره/از یک قطره آب کشکان نمی گذریم!/بررسی شود که احداث سد معشوره مانع و مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نمی کند.

سید حمید کاظمی نماینده مردم پلدختر گفت: بررسی شود که احداث سد معشوره مانع و مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نمی کند.

نماينده پلدختر

به گزارش «کانون سبحان»؛ سید حمید کاظمی ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی پلدختر در سخنانی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این جلسه حداقل باعث رفع بخشی از محرومیت های پلدختر شود اظهار داشت: این شهرستان در حوزه کشاورزی دارای ظرفیتهای خوبی است اما بسیاری از ایستگاه های پمپاژ آبی که در پلدختر شروع شده با گذشت یک دهه هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

وی با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ های «چم مهر» و «واشیان» با گذشت ۱۰ سال هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند تصریح کرد: همچنین یک شهرک گلخانه ای در پلدختر به مساحت ۲۰ هکتار وجود دارد که با گذشت یک دهه افتتاح نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه تمام بودن یک مزرعه پرورش ماهی ۲۰۰ تنی در این شهرستان گفت: این مزرعه پرورش ماهی نیز با گذشت یک دهه در پیشرفت ۷۰ درصدی باقی مانده است.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث سد معشوره در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: احداث این سد موجب شده که ذهنیت بدی برای مردم پلدختر شکل بگیرد چرا که با احداث آن منبع آب رودخانه کشکان از دست می رود.

وی با تاکید بر اینکه مردم پلدختر از یک قطره آب کشکان نمی گذرند گفت: باید ابتدا بررسی شود که احداث سد معشوره مانع و مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نمی کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به پالایشگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: هنوز این پالایشگاه به مرحله عملیاتی و اجرایی نرسیده و این در حالیست که تحقق این وعده یکی از خواسته های به حق مردم پلدختر است.

کاظمی با بیان اینکه شهرستان پلدختر تنها یک بیمارستان دارد که آن هم در حد یک درمانگاه است عنوان کرد: این بیمارستان پزشک متخصص و تجهیزات مورد نیاز ندارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=31792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. فکر کنم ایشون موقعیت کشکان و سیمره و محل احداث سد معشوره را خوب نمیدونن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.