• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

واکنش الهیار ملکشاهی به حمله تروریستی به خودروی نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو/مسئولان امنیتی گوش به زنگ باشند!

  • کد خبر : 31863
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
واکنش الهیار ملکشاهی به حمله تروریستی به خودروی نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو/مسئولان امنیتی گوش به زنگ باشند!

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: هرچند که ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است اما ترور موضوع مهمی است و مسئولان امنیتی باید گوش به زنگ باشند.

ملکشاهيبه گزارش «کانون سبحان»؛ الهیار ملکشاهی با اشاره به حمله مسلحانه عوامل تروریستی به خودروی نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو، اظهار کرد: جریانات تروریستی و عوامل ضد انقلاب همیشه هستند و  این جریان اخیر متأسفانه باعث شهادت دو تن از عزیزان ما شد.

وی ادامه داد: این عوامل تروریستی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می‌شوند.

ملکشاهی با محکوم کردن این اقدام تروریستی تأکید کرد: ترور موضوع مهمی است و مسئولان امنیتی باید گوش به زنگ باشند تا دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی نباشیم و با عوامل این کار برخورد قاطعانه داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با بیان اینکه وزارت کشور باید به پاکسازی منطقه از عوامل تروریست اقدام کند، بیان کرد: کمین و ترور، کاری وقیحانه و ناجوانمردانه است که توسط دشمنان نظام انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ وی گفت: ناامنی در منطقه وجود ندارد و دشمنان نظام با ایجاد چنین اتفاقاتی سعی در ناامن جلوه دادن کشورمان دارند اما باید بدانند ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=31863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.