• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

امام جمعه موقت کوهنانی:شورای نگهبان حافظ بقای اسلامیت و جمهوریت نظام است./لزوم برخورد با افرادی که حقوق های نجومی گرفته اند.

  • کد خبر : 32085
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
امام جمعه موقت کوهنانی:شورای نگهبان حافظ بقای اسلامیت و جمهوریت  نظام است./لزوم برخورد با افرادی که حقوق های نجومی گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی گفت:شورا ی نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلام همواره کانون توجه بوده است.

امام جمعه موقت کوهنانی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی گفت:شورا ی نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلام همواره  کانون  توجه بوده است.

وی افزود:  دشمنان اسلام ،شورای نگهبان را مانعی برای خود پنداشته و   سعی در تخریب و نابودی آن داشته اند. امام راحل(ره) در مورد شورای نگهبان می فرمود: 100 موافق شورای نگهبانم و نیز فرموده اند: مخالفت با شورای نگهبان دیکتاتوری است.

امام جمعه موقت کوهنانی در ادامه اظهار داشت: حقوق های نجومی باعث بی اعتمادی و نا امیدی مردم می شود و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری کار این اشخاص خیانت است.

وی تاکید کرد: مسئولین کشور بدون رو دروایسی حتی اگر فردی حقوق نجومی گرفته و  برادر  مسئول عالی رتبه می باشد باید با وی برخورد کنند تا مایه عبرت دیگران شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی کوهدشت و رومشکان در پایان اشاره ای به سالروز تصویب قطعنامه 598 سازمان ملل  داشت و افزوند:  بعد از اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود همه حمایت هایی که جبهه ی استکبار از صدام می کرد ،ایران به پیروزی های چشمگیری رسید و ایران  به عنوان طرف پیروز جنگ شناخته شد ، و  سازمان ملل قطعنامه  پایان جنگ را تصویت کرد و امام آن را باتوجه به شرایط آن زمان قبول کردند و از آن  به نوشیدن جام زهر تعبیر نمود.  و نیز با توجه به حمایت های جبهه استکبار از  صدام ، صدام هم چنان به بسیاری  از شروط قطعنامه عمل نکرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.