• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

درخواست یک از شهروندان خرم آبادی از اعضای شورای شهر/یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام شهید زنده سید نورخدا موسوی نامگذاری کنید.

  • کد خبر : 32376
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۰۰
درخواست یک از شهروندان خرم آبادی از اعضای شورای شهر/یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام شهید زنده سید نورخدا موسوی نامگذاری کنید.

به گزارش «کانون سبحان»؛ یک از شهروندان خرم آبادی از اعضای شورای شهر درخواستی مبنی بر اینکه یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام تنها “شهید زنده کشور سید نورخدا موسوی” نامگذاری گردد.

2016-07-19_152838

به گزارش «کانون سبحان»؛ یک از شهروندان خرم آبادی از اعضای شورای شهر درخواستی مبنی بر اینکه یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام تنها “شهید زنده کشور سید نورخدا موسوی” نامگذاری گردد. را برای ما ارسال نموده است که به شرح زیر می باشد:

اعضای محترم شورای شهر خرم آباد
با سلام و احترام

بدون شک همگان معترفیم که امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر آشوب وناامن خاورمیانه حاصل مقاومت هاو مجاهدت های انسان های پاک و فداکار است که جان خود را در طبق اخلاص وحفظ کیان نظام کرده اند.
در این بین مطمنا جانبازان و ایثارگران بعنوان شخصیت های اسطوره ای و”شهدای زنده” ونماد تمامیت یافته ای از این رشادت ها و جانفشانی هاهستند.
لذا اینجانب به عنوان یک شهروند از اعضای محترم شورای شهر تقاضامند است یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام تنها “شهید زنده کشور سید نورخدا موسوی” نامگذاری گردد.
بی تردید این رویکرد فرهنگی تکریم به
اعتماد عملی به کرامت انسانی، دینی و انقلابی خواهد بود.
ایمان بیرانوند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.