• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

الهیار ملکشاهی:تقویت روابط با کشورها و سازمان های جهانی راهبرد اصولی ایران است

  • کد خبر : 32429
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
الهیار ملکشاهی:تقویت روابط با کشورها و سازمان های جهانی راهبرد اصولی ایران است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دیدار با رئیس شورای عالی سردفتران فرانسه، از توسعه و گسترش روابط فیمابین ایران و فرانسه در تمامی زمینه‌ها به ویژه در زمینه حقوقی وقضایی استقبال کرد.

تصاویر دیدار رئیس شورای عالی سردفترداران فرانسه با الهیار ملکشاهی (9)به گزارش«کانون سبحان»؛به نقل از خانه ملت؛  پی‌یر لوک وژل رئیس شورای عالی سردفتران فرانسه و هیات همراه امروز (چهارشنبه، 30 تیرماه) با الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

ملکشاهی در ابتدای این دیدار با اشاره به تاریخچه مناسبات ایران با فرانسه از توسعه و گسترش روابط فیمابین در تمامی زمینه‌ها به ویژه در زمینه حقوقی وقضایی استقبال کرد و گفت: تقویت روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورها و سازمان‌های جهانی به عنوان کشوری مهم و تاثیرگذار یک راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین ضمن اعلام انزجار و محکومیت اقدامات تروریستی در نقاط مختلف جهان از جمله حوادث تروریستی اخیر در فرانسه گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس مبانی دینی و شرعی معتقد است تروریسم در هر کجای دنیا و تحت هر عنوانی غیر انسانی است که باید با همکاری جمعی با آن مبارزه  کرد.

به گزارش کانون سبحان ملکشاهی نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در ادامه با تشریح وظایف و اختیارات کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دوستانه در تمامی زمینه‌ها به ویژه در حوزه های تخصصی حقوقی و قضایی مربوط به این اتحادیه را دارد.

وی در همین زمینه یادآور شد: در سال های اخیر نوآوری‌های زیادی در زمینه سردفتری در کشورمان صورت گرفته است که امیدواریم با همکاری‌های بیشتر با اتحادیه جهانی سردفتران بیش از پیش تقویت گردد.

به گزارش کانون سبحان آقای پی‌یر لوک وژل رئیس شورای عالی سردفتران فرانسه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع کشورمان در محکومیت اقدامات تروریستی گفت: سیستم‌های حقوقی و سردفتری دو کشور شباهت‌ها و نزدیکی‌های بسیاری با یکدیگر دارند که ارتقای همکاری‌ها را تسهیل و زمینه لازم برای تبادل تجارب و اطلاعات فیمابین و کمک به الحاق کانون سردفتران ایران به اتحادیه جهانی سردفتران را فراهم می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور ما در ایران و امضای تفاهمنامه همکاری فیمابین حاکی از اراده ما برای حمایت از پیوستن ایران به اتحادیه جهانی سردفتران است./

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.