• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مدیران چند شغله در لرستان و جوانان بیکار/ مدیرانی که چند فیش حقوقی دارند

  • کد خبر : 32708
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۲
مدیران چند شغله در لرستان و جوانان بیکار/ مدیرانی که چند فیش حقوقی دارند

کانون سبحان به نقل از لرستان خبر: یکی از مصادیق برخورداری از مزایای و دریافت های نا متعارف که کمتر بدان پرداخته شده و به نوعی مغفول مانده است موضوع مدیران چند شغله و اشتغال آنها در دو یا چند مسوولیت اجرایی است. این امر علاوه بر اینکه در تغایر با قوانین و مقررات موجود […]

مدیران چند شغله در لرستان و جوانان بیکار/ مدیرانی که چند فیش حقوقی دارندکانون سبحان به نقل از لرستان خبر: یکی از مصادیق برخورداری از مزایای و دریافت های نا متعارف که کمتر بدان پرداخته شده و به نوعی مغفول مانده است موضوع مدیران چند شغله و اشتغال آنها در دو یا چند مسوولیت اجرایی است.

این امر علاوه بر اینکه در تغایر با قوانین و مقررات موجود است از چند منظر قابل نقد و بررسی است.

نخست آنکه حضور پاره وقت مدیران در مسوولیت های متعدد مانعی جدی در مسیر انجام مطلوب وظایف سازمانی است زیرا افراد بجای آنکه توان و انرژی خود را مصروف انجام وظیفه در یک مسولیت و پست سازمانی نمایند حضور آنها در چند مسوولیت و دستگاه اجرایی موجب تحت الشعاع قرار گرفتن و به حاشیه رفتن مسوولیت اصلی و مانعی در جهت کارایی ، اثر بخشی و در نهایت بهره وری فرد و دستگاه است که تبعات و پیامدهای ناشی از آن همانا تضییع حقوق بیت المال به طور عام و تضییع حقوق جامعه ی هدف دستگاه های اجرایی ذیربط به طور خاص است .

دومین نقدی که بر مدیران چند شغله وارد است برخورداری آنها از مزایای دستگاههایی است که در آن مسوولیت دارند موضوعی که در چند ماه اخیر در کانون توجه رسانه ها و افکار عمومی بوده است .

در نهایت حضور مدیران در چند شغل سازمانی هر چند به عنوان سرپرست مانع از حضور خیل جوانان بیکار به ویژه فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی برای ورود به دستگاه های اجرای است .

به عنوان نمونه معاونت اداری مالی اداره کل ….. همزمان مسوولیت عضویت در شورای شهر …. را عهده دار بوده و حضور پاره وقت وی و از طرفی بهره مندی از مزایای مالی شورای شهر و اداره کل … در حقیقت تضییع حقوق مردم و جوانان استان است.

با توجه به اینکه حضور مدیران چند شغله و برخورداری آنها از مزایای نا متعارف و غیر قانونی منحصر به یک اداره نیست از دستگاه های نظارتی تقاضا می گردد ضمن بررسی موضوع نسبت به برخورد انقلابی با متخلفان احتمالی که خواست آحاد مردم است اقدام لازم را به عمل آورده و از نتیجه افکار عمومی استان را مطلع نمایند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.