• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سرباز سنی تازه تشرف یافته به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت دیدار نمود.+عکس

  • کد خبر : 32794
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۱
سرباز سنی تازه تشرف یافته به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت دیدار نمود.+عکس

به گزارش «کانون سبحان»؛ رضا کریمی اهل شهرستان جوانرود ،سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع می باشد که محل خدمتش درب گنبد کوهدشت و در جوار مضجع شریف امام زاده محمد(علیه السلام) می باشد. پدر و مادر وی هردو اهل تسنن می باشند ،وی که تازه به مذهب تشیع  تشرف یافته در مصاحبه […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ رضا کریمی اهل شهرستان جوانرود ،سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع می باشد که محل خدمتش درب گنبد کوهدشت و در جوار مضجع شریف امام زاده محمد(علیه السلام) می باشد.

پدر و مادر وی هردو اهل تسنن می باشند ،وی که تازه به مذهب تشیع  تشرف یافته در مصاحبه ای که به زودی منتشر خواهد شد از چگونگی گرویدن خود به تشییع و از واکنش خانواده خود پس از شنیدن این قضیه می گوید.

وی پس از خواندن نماز جمعه به همراه عبداللهی ریاست اوقاف شهرستان کوهدشت با امام جمعه شهرستان کوهدشت دیدار نموده و امام جمعه کوهدشت نیز ضمن تبریک و دعای خیر برای این سرباز یک جلد کتاب نفیس نهج البلاغه به وی تقدیم نموند.

 

دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت (1) دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت (2) دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت (3) دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت (4)

دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت (5)دیدار سرباز سنی تازه تشرف شده به مذهب تشیع با امام جمعه کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.