• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

شهردار کوهدشت:امسال مردم لمس خواهند کردکه شهرداری در شهر وجود دارد./سد معبر در کوهدشت بهینه شده است./دیگر شاهد هیچ ترافیکی در خیابان رهبری نیستیم/شهردار بودن اسم بزرگی دارد و مدیریتی پرکار!/در زمان بنده حتی یک نفر جذب شهرداری نشده است/پایین بودن فرهنگ پرداخت عوارض در کوهدشت

  • کد خبر : 32972
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
شهردار کوهدشت:امسال مردم لمس خواهند کردکه شهرداری در شهر وجود دارد./سد معبر در کوهدشت بهینه شده است./دیگر شاهد هیچ ترافیکی در خیابان رهبری نیستیم/شهردار بودن اسم بزرگی دارد و مدیریتی پرکار!/در زمان بنده حتی یک نفر جذب شهرداری نشده است/پایین بودن فرهنگ پرداخت عوارض در کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ نشست خبری نورعلی شهردار محترم شهرستان کوهدشت با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبر نگار در سالن کنفرانس شهرداری کوهدشت برگزار شد. شهردار کوهدشت در ابتدا ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز خبرنگار گفت: فریاد گاه مردم، رسانه های منصف هستند. نورعلی ضمن بیان این که تابحال با هیچ سایتی […]

تصاویر نشست خبری شهردار کوهدشت با اصحاب رسانه (2)

به گزارش «کانون سبحان»؛ نشست خبری نورعلی شهردار محترم شهرستان کوهدشت با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبر نگار در سالن کنفرانس شهرداری کوهدشت برگزار شد.

شهردار کوهدشت در ابتدا ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز خبرنگار گفت: فریاد گاه مردم، رسانه های منصف هستند.

نورعلی ضمن بیان این که تابحال با هیچ سایتی مصاحبه ای رسمی نداشته ام،از برخی رسانه های شهرستان گلایه ای داشت و اظهار نمود: شأن خبرنگار این گونه نیست که با انتشار تصاویری از نقاط منفی عملکرد شهرداری ، نقاط مثبت شهرداری را بازگو نکند؛ درست است مسائل و مشکلاتی  وجود دارد ولی مسائل مثبتی هم موجود است.

شهردار کوهدشت ادامه داد: شهرستان کوهدشت فراز و نشیب هایی دارد ،اما نشیب های آن بیشتر است. به عبارتی شهرداری بهترین و راحترین نقطه ای است که مردم می توانند به آن اعتراض نمایند.

در ادامه توجه شما را به سوالاتی که خبرنگاران کوهدشت از شهردار نمودند جلب می نماییم:

بساطی روز نامه جوان / پایگاه خبری بلوطستان: برای رفع چاله های خیابان های شهرستان چه کاری صورت گرفته است؟

کوهدشت در طرح جامع شهری 850 هکتار دیده شده است اما فی الحال حدود 1000 هکتار می باشد.بایستی گفت که از 100 درصد آسفالت ها و معابر کوهدشت 25 درصد آن آسفالتی قابل قبول است، البته منظورم استاندارد نیست.در مدت 10 ماهه ی خدمتم در بخش عمران به عنوان شهردار اولویت ما رفع این چاله ها و معضلات می باشد به طوری که شهر را به چند قسمت تقسیم کردیم و اکیب هایی در هر قسمت مستقرند و در حال رفع مشکل می باشند.

از محل اعتبارات 200 تن قیر خریداری شده است که در طول تاریخ شهرداری کوهدشت این به این میزان نداشته ایم.

وسایل و ناوگانی که ما از آن طریق آسفالت می کنیم  کهنه و پوسیده اند  و این امر کار ما را کند نموده است . این در حالی است که هم اکنون 95 درصد این ماشین آلات را تعمیر نموده ایم.

اگر عمر شهرداری اجازه دهد ان شا الله تا پابان سال 60 درصد آسفالت ها را انجام خواهیم داد.

تصاویر نشست خبری شهردار کوهدشت با اصحاب رسانه (16)

مهدی دوست محمدی / سایت خبری کشکان:چرا در آسفالت کردن مسائل فنی و استاندار های ظاهری رعایت نمی شود؟با این اعتبار میلیاردی ایا این استاندارد سازی ممکن نبود؟/بعضی از کوچه ها و خیابان اگر چاله ای می باشد مدت ها می گذرد حتی به آن محل توجه نمی شود ،آیا در محل ها تبعیض قائل می شوید؟

کیفیت آسفالت زیاد نیست،نوع قیر ،شن و ماسه و نوع اقلیم در عمر آسفالت نیز تاثیر دارد ،این در حالی است که می توان گفت که عمر آسفالت های کوهدشت بسیار کم می باشد.

ما از مرکز شهر به حاشیه ها جهت آسفالت نمودن و رفع مشکلات پیش می رویم.و هیچ گونه تبعیضی برای منطقه ای نداریم.

3000 تن آسفالت وارد شهر شده است که 10000 تن آن توسط دو پیمانکار شهرداری وارد می شود و از محل اعتبارات جاری(خارج از اعتبارات دولت) 10000 تن دیگر وارد خاوهیم نمود.

امسال مردم لمس خواهند کرد که شهرداری در شهر وجود دارد به عبارتی انقلاب و تحولی خواهیم نمود.

علیزاده / هفته نامه بیان لر:

از شهردار محترم به خاطر فعالیت های چشمگیرش در طول این 10 ماه سپاس گزاری می نمایم.

حشمت آزادبخت / سایت خبری هومیان نیوز/خبرگزاری مهر: وضعیت زباله های شهرک امام(ره) در منطقه ای که گویا جزئی از  محدوه شهری نیز می باشد نامناسب است/نتیجه و خروجی رفع سد معبر (پیاده رو ها و خیابان ها) چه شد؟/مجسه گیل گمش کجا رفت؟

تا همان 30 متری و ابتدای شهرک(یعنی داخل کمبرندی 30 متری) وظیفه ماست که زباله ها رو جمع آوری کنیم ولی در آن قسمت ، نیز ساکت ننشسته ایم با بخشداری جلسه گذاشته ایم که آن محل را نیز تحویل ما دهید یا خودتان ساماندهی نمایید.

سد معبر در کوهدشت بهینه شده است، در هیچ شهری به طور کامل ریشه کن نشده است.در اولین روز کاری خودم عرض کردم که وضعیت در این مورد خطرناک است ،تا این که فعالیت هایی در این راستا نیز انجام دادیم و حتی مورد تشکر مردم نیز قرار گرفتیم.

به عبارتی دیگر سد معبر یک بحث فقهی ،اجتماعی و فرهنگی است و بایستی آن را رعایت نمود نه این که موجب نارضایتی مردم جامعه شد.

طبق جلسه ای که با شورای ترافیک داشتیم تصویب شد و میدان آزادگان به چهارراه آزادگان تبدیل شد و المان گیل کمش که قبلا در میدان آزادگان نصب شده بود قرار است که پارک هم جوار میدان اصلی شهر نصب گردد که نمادی از شهرستان نیز می باشد.

احمد صفری / پایگاه خبری ارجا نیوز: اِلِمان میدان توحید شهرستان ،بیرون آورده شده است،این به چه علت است؟

هم در راستای کاهش ترافیک و هم چون طرح المان میدان توحید قدیمی شده بود، بنابر این گذاشتیم در جلسه ای که با شورا و جهاد دانشگاهی داشتیم، یک المانی تازه جایگزین شود که کلمه توحیدی لا اله الا الله در آن نمایان تر باشد و نیز از حجم میدانی نیز کم شود.

شکر خدا با طرحی که در خیابان رهبری صورت گرفت ما شاهد آن هستیم که حجم ترافیک در خیابان رهبری به صفر رسید و دیگر هیچ ترافیکی مشاهده نمی گردد.

تصاویر نشست خبری شهردار کوهدشت با اصحاب رسانه (8)

حمید آدمی / پایگاه خبری کانون سبحان: وضعیت سرویسی بهداشتی در شهرستانی که سومین شهر استان لرستان از لحاظ جمعیت می باشد مناسب نیست،آیا در صدد رفع این مشکل بر آمده اید؟/ابزار آالاتی که در پارکها مورد استفاده خانواده ها و فرزندان آنان قرار می گیرد جواب گوی نیاز آنان نیست گاهی اوقات برای اسفاده از آن بایستی ساعت ها در صف ایستاد ،آیا در رفع این مشکل چاره ای اندیشیده اید؟

در مورد وضعیت سرویس بهداشتی در ورودی بهشت زهرای کوهدشت تمهیداتی صورت گرفته است ،پارک دلیجانی نیز دارای سرویس می باشد ولی کافی نیست ،در پارک شهید بهشتی بودجه ای قرار داده ایم که در انجا  نیز کار هایی انجام دهیم.

صف های طولانی در پارک ها و بالاخص پارک مرحوم دلیجانی به این خاطر است که در این پارک حجم عظیمی از مردم به این محل مراجعه دارند ونیز بایستی گفت یکی دیگر از مشکلات نیز درآمد کم شهرداری است و بدهکاری زیادی نیز دارد،و توان خرید ابزار جدید نیست، این کمبود بودجه به گونه ای است از هر در نفر ی که به شهرداری می آیند 8 نفر طلب کارند ،اما با این حال ، رفع این مشکل کمبود ابزار آلات ورزشی و تفریحی در پارک ها و بحث سرویس بهداشتی را در اولویت کر های خود در جلسات شورا قرار خواهیم داد.

حامد مهدی نیا/ پایگاه خبر ی وهار: وضعیت نخاله های شهرستان مناسب نیست/ نظمی در جمع آوری آن وجود ندارد/ نام گذاری کوچه های کوهدشت بسیار کند پیش می رود/ نیروز های مازاد شهرداری یکی از معضلات است اگر کم شود مقداری از بودجه شهرداری تامین خواهد شد.

ضلع غربی بارفروشی ،اول انتهای بوعلی ،ورودی داوود رشید 2000 کمپرسی ما نخاله خارج نموده ایم.

ورودی ها معمولا به عهده اداره راه و جهاد کشاورزی است.

در طول  24 ساعت زباله های شهرستان را جمع آوری و در 48 ساعت جدول های شهرستان نیز خالی می شوند.

یک فرهنگ سازی بایستی صورت گیرد که مردم سر ساعت آشغال ها را در محل مناسب برای جمع اوری قرار دهند.

در مورد نام گذاری ،ما از سمت غرب کوهدشت قرار داد بسته ایم ،و 100 کو چه در دست اقدام داریم.

نیروی انسانی در شهرداری زیاد است ولی با مواجه با دیگر شهرها زیاد نیست.

99 نیروی شرکتی و 188 نیروی قراردادی ،رسمی و پیمانی در شهرداری موجود است ،به طوری که در هر بخش 8 تا 9 نفر نیرو داریم.

در زمان بنده حتی یک نفر جذب شهرداری نشده است ، به صورت روز مزد بوده و لی تحت یک استخدامی باشد نبوده است.

تصاویر نشست خبری شهردار کوهدشت با اصحاب رسانه (14)

آزادبخت / کارون / پایگاه خبری لرستان فردا:در بیانات خودفرمودید اگر عمر شهرداری باشد ،آیا این کلید واژه ای خاص است،آیا با شورای شهر مشکلی دارید؟/وضعیت درآمد شهرداری

با اعضای شورای شهر مشکلی ندارم، ولی در هر صورت اگر شورا یک زمانی به فکر این افتاند و که ما برویم،می رویم.

شهردار بودن اسم بزرگی دارد و مدیریتی پرکار ،با توقعات زیاد مردم سر و کاردارد.

بجز شهر بزرگی چون تهران اگر شهرداری توانست یک سال دوام بیاورد شق القمر نموده است.

فرهنگ پرداخت عوارض در کوهدشت پایین است . ما در ماه 700 تا 800 میلیون هزینه پرسنلی داریم.

آزادبخت هومیان نیوز: برای پرداخت حقوق بازنشستگان چه فعالیتی صورت گرفته شده است؟

زمین هایی به مزایده قرار داده ایم که به فروش برسد و پول آنان را پرداخت نماییم،یک مقداری نیز که به فروش رسیده است و مقداری تهیه شده و مقداری نیز از درآمد شهرداری تهیه شده است.

از این بین 350 میلیون به بازنشستگان بدهکاریم که 200 میلیون آن پرداخت شده و مابقی آن نیز در تلاش هسیتم که پرداخت شود.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=32972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. درود خدا بر شهردار پر تلاش شهرمون مهندس نورعلی

  2. واقعا به نظرتون بایستی تحسین گفت ؛ ببا یک میدون نداریم که سالم باشه

  3. سلام خوب تبليغي براي شهردار محترم ميشه با اين اوصاف شهر كوهدشت فقط خيابان رهبري است ديگه بقيه شهر از گروه و ن‍‍ژاد ديگري هستن يا جز شهرستان رومشگان هستن چرا چشمان خود را باز نمي كنيد ببينيد شهر را كثافات زباله و كوچه هاي خاكي پركرده به عنوان نمونه چندين بار در سايت ها عدم كفايت شهردار به صورت تصويري منعكس شده هنر مديريت شهري در خيابان هاي تميز است نه جلسات مكرر و الكي و من چكار كردم و از اين حرفها /بيائيد آخر خيابان شهيد مرادعلي حسيني رو ملاحظه كنيد كه به نام شهيد نامگزاري شده است اون وقت براي شهردار تبليغ كنيد مديريت محترم سايت …؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.