• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رونمایی و نصب پرچم گنبد امام زاده محمد(ع) کوهدشت فردا برگزار می شود+عکس

  • کد خبر : 33289
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
رونمایی و نصب پرچم گنبد امام زاده محمد(ع) کوهدشت فردا برگزار می شود+عکس

به گزارش «کانون سبحان»؛ عبداللهی رئیس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت از رونمایی و نصب پرچم گنبد امام زاده محمد(ع) کوهدشت در روز بزرگداشت امام زاده محمد (ع) خبر داد. رئیس اداره اوقاف شهرستان گفت: بزرگداشت امام زاده محمد (ع) فردا با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی و با سخنرانی آیت الله احمد مبلغی رئیس […]

2016-08-07_110257به گزارش «کانون سبحان»؛ عبداللهی رئیس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت از رونمایی و نصب پرچم گنبد امام زاده محمد(ع) کوهدشت در روز بزرگداشت امام زاده محمد (ع) خبر داد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان گفت: بزرگداشت امام زاده محمد (ع) فردا با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی و با سخنرانی آیت الله احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات مجلس و نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری  و در جوار مضجع شریف امام زاده محمد(ع) کوهدشت برگزار می گردد.

عبداللهی افزود: تجلیل از خادمان و نصب پرچم گنبد امام زاده محمد (ع) از برنامه های این همایش استانی می باشد.

پرچم گنبد امام زاده محمد (ع) که قرار است فردا نصب شود:

2016-08-07_111955

ساکی  کارشناس فرهنگی اداره اوقاف شهرستان طراح این پرچم می باشد وی در گفتگو با کانون سبحان گفت: در بالای عبارت امامزاده محمد(ع) گنبد و گلدسته‌ای به رنگ آبی به‌کار رفته است که نشان از صعود و سیر به‌سوی آسمان و به‌سوی ذات بی‌کران الهی دارد و در سمت راست این گنبد و گلدسته ۷ تشعشع نور و در سمت چپ گنبد و گلدسته ۷ تشعشع دیگر نور وجود دارد که کنایه از نور مقدس ۱۴ معصوم که در احادیث بسیاری نقل شده که ائمه معصومین(ع) نور هستند.
وی در پایان اظهار داشت: در رأس گنبد یک تشعشع نور دیگری وجود دارد که از سایر تشعشعات بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد که نشان از ذات مقدس خداوند دارد، یعنی در واقع ۱۴ نور اهل‌بیت(ع) در حرکت به‌سمت ذات بیکران خداوند هستند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=33289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.