• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

امام جمعه موقت کوهنانی:آزادگان یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سنبل مقاومت ، آزادگی و ایثار ملت ایران می باشند.

  • کد خبر : 33846
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
امام جمعه موقت کوهنانی:آزادگان یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سنبل مقاومت ، آزادگی و ایثار ملت ایران می باشند.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی  ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی گفت: آزادگان کسانی هستند که با مقاومتشان در زندان های بعث سند افتخار ملت ایران شدند،و امروز همه ما باید قدر شناس رشادت ها و مجاهدت های آنان باشیم. امام جمعه موقت در […]

امام جمعه موقت کوهنانیبه گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی  ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی گفت: آزادگان کسانی هستند که با مقاومتشان در زندان های بعث سند افتخار ملت ایران شدند،و امروز همه ما باید قدر شناس رشادت ها و مجاهدت های آنان باشیم.

امام جمعه موقت در ادامه افزود:  آزادگان یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سنبل مقاومت و آزادگی و ایثار ملت ایران در راه آرمان های انقلاب اسلامی می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهار داشت:  گرامی می داریم روز مقاومت اسلامی که سالروز  پیروزی حزب الله لبنان در جنگ  33 روزه با اسرائیل می باشد. این گروه کوچک با ایمان راسخ خود و مقاومت ، اسرائیل جنایتکار را شکست دادند و کاری کردند که  کشورهای عربی هم نتوانستند انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جاهد کشاورزی شهرستان کوهدشت در ادامه سالروز کودتای 28 مرداد که با حمایت استکبار جهانی و به صورت خاص آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث صورت گرفت.کشورهایی که خودشان را مدعی دموکراسی می دانند  ولی در همه جا همیشه مواضع جلادان و دیکتاتوران و جنایتکاران و کودتا گران تاریخ بوده اند  ،  که با حمایتشان از کودتای رضا خانی دولت مردمی و قانونی مصدق را سرنگون کردندهرچند مصدق با فاصله گرفتن از روحانیت و متدینین و اعتماد به آمریکا زمینه سقوط خودش را فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=33846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.