• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیام تقدیر و تشکر فرماندار رومشکان به حماسه سازان و ایثارگران اطفاء حریق منطقه طولکش

  • کد خبر : 34054
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۵۵
پیام تقدیر و تشکر فرماندار رومشکان به حماسه سازان و ایثارگران اطفاء حریق منطقه طولکش

محمدی نژاد فرماندار رومشکان؛خطاب به حماسه سازان و ایثارگران اطفاء حریق منطقه طولکش پیامی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

فرماندار رومشکان

به گزارش «کانون سبحان»؛ محمدی نژاد فرماندار رومشکان؛خطاب به حماسه سازان و ایثارگران اطفاء حریق منطقه طولکش پیامی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزانی که در قالب اکیپ های مختلف، بصورت خودجوش پا به پای مسئولان، گروههای مردم نهاد و…. با انگیزه ای وصف ناپذیر و بعضاً بصورت ناشناس و گمنام و با امکانات شخصی خود را به مناطق صعب العبور طولکش رساندند.

سختی کار، عدم امکان دسترسی جهت تأمین مواد خوراکی و آب شرب، گرمای هوا و مضاف بر آن حرارت شعله های آتش از یک طرف و دود و گرد وغبار از طرف دیگر، حجم ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان را نشان میدهد که بنده بعنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدا را شاکرم و این همت بلند، ایثار و جان فشانی ها را ارج می نهم.

حضور خودجوش و چشم گیر مردم شهرستان رومشکان در اطفاء حریق و مهار آتش، نسخه بی بدیل و بی نظیری از اتحاد و همدلی و عزم ستودنی مردمان این سرزمین طبیعت دوست را به نمایش گذاشت که در اوراق تقویم تاریخ به یادگار ثبت گردید. بی تردید آتش سوزی منطقه طولکش پلدختر حادثه بزرگی بود که اگر نبود همت بلندتان و اگر نبود غیرت و تعصب بی نظیرتان هم اکنون تبدیل به یک فاجعه بسیار بزرگتر می شد!
درود بر شما دلسوزان و طبیعت دوستان که با تدبیر به موقع خود، قبل از اینکه آتش به حوزه منابع طبیعی رومشکان گسترش یابد و خسارات جبران ناپذیری را وارد کند مهار نمودید!

از تلاشها و جان فشانی های مردم شهرستان رومشکان، متولیان و دست اندرکاران دستگاههای اجرایی شهرستانهای رومشکان و کوهدشت و پلدختر، مدیران کل مدیریت بحران و منابع طبیعی استان، خبرنگاران، انجمن مثلث زندگی، انجمن حامیان طبیعت، انجمن آب و خاک، انجمن بلوطیان، خدمه بالگرد هلال احمر جهت حمل افراد به محل آتش سوزی و سایر دوستان و سروران گرامی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
به امید روزی که دیگر شاهد این حوادث ناگوار نباشیم و هیچ درخت بلوطی را در حال سوختن و رو به زوال نبینیم.

دست مریزاد خدا قوت!
محمد محمدی نژاد
فرماندار شهرستان رومشکان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.