• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

حضور تیم فوتسال پارسای کوهدشت در مسابقات لیگ منطقه ای امید کشور/ازمسئول ورزش شهرستان هیچ گونه حمایتی دیده نشد!/وقت تنگ است ،حمایت را آغازکنید!

  • کد خبر : 34083
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
حضور تیم فوتسال پارسای کوهدشت در مسابقات لیگ منطقه ای امید کشور/ازمسئول ورزش شهرستان هیچ گونه حمایتی دیده نشد!/وقت تنگ است ،حمایت را آغازکنید!

به گزارش «کانون سبحان»؛ تیم فوتسال پارسای کوهدشت در روزهای چهارم ،پنجم و ششم شهریور به عنوان تنها نماینده لرستان در سری مسابقات لیگ منطقه ای امید کشور به مصاف تیمهای کرمانشاه.بهبان و اندیمشک خواهد رفت. این مسابقات به مرحله نهایی رسیده اند و تیم پارسای کوهدشت  در دور اول با 7امتیاز و در دور […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ تیم فوتسال پارسای کوهدشت در روزهای چهارم ،پنجم و ششم شهریور به عنوان تنها نماینده لرستان در سری مسابقات لیگ منطقه ای امید کشور به مصاف تیمهای کرمانشاه.بهبان و اندیمشک خواهد رفت.

این مسابقات به مرحله نهایی رسیده اند و تیم پارسای کوهدشت  در دور اول با 7امتیاز و در دور دوم با چهار امتیاز به این مرحله رسیده است و با لیگ امید کشور فاصله ای چندانی ندارد.

شایان ذکر است با این حال هنوز هیچ یک از مسئولین شهرستان به هیچ عنوان کمکی از این تیم ننموده اند،گویا یا مسئولین شهرستانی نمی دانند یا خودشان را به ندانستن زده اند که ان شا الله این طور نباشد، امیدواریم مسئولین محترم شهرستان و استان  حمایت ویژه ای از این تیم داشته که بتوانند در ادامه را ه خوش بدرخشند و برای استان لرستان افتخار آفرینی نمایند.

تصاویری از تیم پارسای کوهدشت:

تسم پارسای کوهدشت (1) تسم پارسای کوهدشت (2) تسم پارسای کوهدشت (3) تسم پارسای کوهدشت (5)2016-07-04_142902

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.