• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه پلدختر: بعضی از مدیران می ترسند یا ترس دارند اگر به جایی بروند فوراً صندلی آنها به خطر می افتد/ فیش های نجومی مدیران خیانت و غارت بیت المال است .

  • کد خبر : 34148
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
امام جمعه پلدختر: بعضی از مدیران می ترسند یا ترس دارند اگر به جایی بروند فوراً صندلی آنها به خطر می افتد/ فیش های نجومی مدیران خیانت و غارت بیت المال است .

امام جمعه پلدختر گفت:هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت های دولتمردان است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از تابناک لرستان ،امام جمعه پلدختر گفت:هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت های دولتمردان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری افزود: رعایت انصاف در ارزیابی های دولت و توصیه به دولتمردان لازم است. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دولتمردان کارنامه خود را بیان کنند و از توصیه و انتقاد سازنده استقبال کنند.

photo_2016-08-19_15-14-21

وی با بیان اینکه رفتار غرض ورزانه با هیچ دولتی به فرمورده مقام معظم رهبری جایز نیست،افزود: دولتمردان از تذکرات برای پیشرفت و بهبود کارها استقبال کنند.امام جمعه اظهار داشت: از منظر مقام معظم رهبری مدیران باید حائز ویژگیهایی باشند که مردمی بودن و عدم غفلت از دشمن  جمله آنها به شمار می رود.وی ادامه داد: مسئولین باید مردمی بوده و با مردم در ارتباط باشند زیرا تشکیل حساب مدیریت و عدم ارتباط با مردم مردود است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: بحث نفوذ مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسئولین نباید از دشمن و نفوذش غافل شوند . وی گفت: انتشار فایل صوتی منتسب به منتظری برگرفته از همین نفوذ دشمنان است و با انتشار آن خوش خدمتی به دشمنان و آمریکاست و افراد ی که حرمت قداست امام خمینی “ره” را نگه نمی دارند باید با انها برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهار داشت: سفرهای استانی از سوی دولتمردان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم تقویت شوند.وی افزود: مردمی بودن و ،مسئولیت را طعمه ندانستن از ویژگی های یک مسئول از منظر مقام معظم رهبری است. امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مسئول نباید مسئولیت را طعمه بداند،گفت: پست مدیریتی عرصه چپاول بیت المال نیست و کسی که مسئولیتی را می پذیرد نباید مسئولیت را عرصه ای برای چپاول و غارت بیت المال بداند.

وی گفت: اگر کسی خیانت کند در این دنیا و قیامت باید پاسخگوباشد. حجت الاسلام والمسلمین سوری افزود: فیش های نجومی مدیران خیانت و غارت بیت المال است و قابل بخشش نیست.

سوری گفت: دولت و قوه قضاییه با این موضوع برخورد کنند که چرا و بر چه اساس برخی مدیران حقوق نجومی دریافت می کنند.وی با اشاره به 31مرداد سالروز آتش سوزی مسجد القصی بدست صهیونیست ها و روز مسجد و همچنین روز صنعت دفاعی افزود: رژیم جعلی اسرائیل از هیچ جنایتی دست برنمی دارد و نه مسجد برایش مهم است و نه خون انسان ها

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: کشورهایی نظیر عربستان و قطر باید پاسخ دهند که چرا با چنین رژیم جعلی در ارتباط هستند.وی با بیان اینکه هر کشور باید در دفاع از خودش محکم و استوار باشد،گفت: صنعت دفاعی ما ذخیره و سرمایه دفاع مقدس را دارد و کشور دارای ویژگیهای استراتژیک است که دروازه جهان است و با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری که دارد نیازمند ابزاری بازدارنده برای دفاع از خود است. امام جمعه پلدختر به آتش سوزی های اخیر پلدختر نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولین شهرستان ،فرماندار و بخشدار و بسیج و نیروهای مردمی که برای مهار آتش سوزی تلاش های خوبی کرده اند تشکر می کنیم.

 وی افزود: متولیان امر در منابع طبیعی اگر امکانات ندارند برای تجهیز و گرفتن امکانات اطفای حریق اقدام کنند .حجت الاسلام والمسلمین سوری ادامه داد: بعضی از مدیران می ترسند یا ترس دارند اگر به جایی بروند فورآ صندلی آنها به خطر می افتد و کسی جایشان را می گیرد و باید برای این چنین روزهایی این مدیران فورآ تلاش می کردند زیرا وقتی حضور ندارند فایده ای ندارند.وی گفت: برای ساخت جایگاه مصلی نماز جمعه اگر هر کسی توانی دارد در این امر خیر مشارکت کند.
خبر : عباس دارایی
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.