• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات

  • کد خبر : 34220
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۵۱
تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات

به گزارش «کانون سبحان» ؛ بامداد (31 مرداد 95 )در تصادفی که بین یک دستگاه پراید سفید رنگ با یک موتور سوار در خیابان دکتر حسابی پیش آمد یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت که حال فرد مصدوم وخیم گزارش شده است. به گفته شاهدان  حادثه، در  این تصادف، پراید در حال تردد در […]

به گزارش «کانون سبحان» ؛ بامداد (31 مرداد 95 )در تصادفی که بین یک دستگاه پراید سفید رنگ با یک موتور سوار در خیابان دکتر حسابی پیش آمد یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت که حال فرد مصدوم وخیم گزارش شده است.

به گفته شاهدان  حادثه، در  این تصادف، پراید در حال تردد در مسیر خود بوده که موتور با سرعت بالای 100 کیلومتر  با  پراید برخورد می کند و هم موتور و دو فردی که سوار بر موتور بودند به 15 متر آن طرفتر پرتاب می شوند. متاسفانه راتتده که یک فرد جوان نیز بوده در همان لحظه جان  خود را  از دست میدهد و حال  دیگر فرد سرنشین موتور سوار  نیز بسیار وخیم گزارش شده است.

خبر و تصاویر : مسعود آزادبخت – کانون سبحان

 

تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (1) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (2) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (3) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (4) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (5) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (6) تصادف مرگبار در خیابان دکتر حسابی کوهدشت +تصاویر و جزئیات (7)

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام خسته نباشيد
    گزارش خبر تصادف را غلط نوشته ايد :يك كشته ومجروح غلط است يعنى يك نفر هم كشته شده است و هم مجروح : بايد مى توشتيد دو كشته و مجروح كه معلوم مى شد يكى كشته شده است و ديگرى مجروح با عرض معذرت

  2. با سلام
    وسپاس از اظهار نظرتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.