• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام سبحانی: سودهای بانکی بالا مردم را با مشکل مواجه می کند.

  • کد خبر : 34464
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۳۲
حجت الاسلام سبحانی: سودهای بانکی بالا مردم را با مشکل مواجه می کند.

به گزارش «کانون سبحان»؛، حجت الاسلام  سبحانی در خطبه های نمازعبادی وسیاسی جمعه کوهدشت افزود:درفرهنگ غنی اسلامی انسانهای مکلف سه دسته اند  دسته اول,مردان وزنان مومن،  دسته دوم کافران که به خدا وند اعتقاد ندارند و دسته سوم متافقین ومنافقات که نه مومنند ,نه کافر. وی با اشاره به اینکه منافقان به ظاهر مومنند ودر قلب اعتقادی […]

تصاویر نماز جمعه 5 مرداد 95 کوهدشت (26)
به گزارش «کانون سبحان»؛، حجت الاسلام  سبحانی در خطبه های نمازعبادی وسیاسی جمعه کوهدشت افزود:درفرهنگ غنی اسلامی انسانهای مکلف سه دسته اند  دسته اول,مردان وزنان مومن،
 دسته دوم کافران که به خدا وند اعتقاد ندارند و دسته سوم متافقین ومنافقات که نه مومنند ,نه کافر.
وی با اشاره به اینکه منافقان به ظاهر مومنند ودر قلب اعتقادی ندارند گفت: اینها از کفار بدترند و قرآن می گوید منافقین در پایین ترین درجه درجهنم هستند.
امام جمعه موقت کوهدشت به علائم منافقان اشاره کرد و افزود:آنها به وعده هایشان عمل نمی کنند  واین باعث ازبین رفتن اعتماد در جامعه شده است .
سبحانی تصریح کرد:منافقین بسیاری در خارج ازایران به نام دین توسط  کشورهای مستکبر و تروریسم پرور حمایت می شوند .
دزدترین دزدها را کسانی دانست که قرض میکنند وپس نمیدهند و گفت:این باعث میشود که روح تعاون واعتماد ازبین می رود.
 رییس حوزه علمیه باقرالعلوم  در ادامه به ذکر مناسبت های هفته از جمله هفته دارو درمان پرداخت و اظهار کرد:یکی دیگر از این مناسبت ها روز مبارزه با تروریسم است که همزمان با سالروز ترور دردناک شهید رجایی وباهنر است.
وی گفت: اینها نمونه هایی از خدمتگزاری به مردم بودند و هرکس به این ملت ومردم خدمت کند نزدخداوند اجر کامل دارد وامیدوارم همه مسولان  از این بزرگان الگو بگیرند.
سبحانی در ادامه به روز بانکداری در هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: بانک باید عامل باری به نیازمندان باشد ولی متاسفانه در ایران بانکها اینقدر سود بالا می گیرند که مردم را برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه کرده اند.
وی بانکها را عامل بیچارگی مردم خواند و گفت:یکی از علل بالا رفتن ساختمان بانکها همین سودهای نابجای بانکهاست و به دنبال آن مردم بیشتر  به سوی نزولخواران گرایش پیدا کرده اند.
خبر آقای کریم خاوری.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.