• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی:گزارش های احمد شهید از اعتبار خاصی برخوردار نبود!/ عاصمه جهانگیر واقعیات حقوق بشری ایران را گزارش کند.

  • کد خبر : 34566
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
الهیار ملکشاهی:گزارش های احمد شهید از اعتبار خاصی برخوردار نبود!/ عاصمه جهانگیر واقعیات حقوق بشری ایران را گزارش کند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش های احمد شهید از اعتبار خاصی برخوردار نبود زیرا کذب بودن گزارش های وی مشخص بود ولی عزل احمد شهید اقدام مثبتی است.

تصاویر دیدار رئیس شورای عالی سردفترداران فرانسه با الهیار ملکشاهی (9)

به گزارش کانون سبحان الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انتخاب عاصمه جهانگیر به جای احمد شهید، اظهار داشت: احمد شهید سابقه بدی دارد و تمامی گزارش های خود را به صورت جهت دار، یک سویه و بدون دلیل تنظیم می کرد و در تلاش بود تا بر علیه جمهوری اسلامی ایران گزارش‌هایی‌ها را تنظیم کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه همه کسانی که این گزارش‌ها را در دنیا استماع می‌کردند متوجه شده بودند که احمد شهید گزارشگری بی طرف نیست و تحت تاثیر لابی صهیونیستی و آمریکا، گزارش‌های خود را تنظیم می کند.

نایب رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارش های احمد شهید از اعتبار خاصی برخوردار نبود زیرا کذب بودن گزارش های وی مشخص بود ولی عزل احمد شهید اقدام مثبتی است و امیدواریم عاصمه جهانگیر بتواند واقعیت های موجود در جمهوری اسلامی ایران را گزارش کند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران حداقل در زمینه قانونگذاری و رعایت حقوق شهروندی هر روز گام بلندی برداشته می‌شود که از جمله آن ها قانون آئین دادرسی کیفری است که حقوق شهروندی به خوبی در آن راعایت شده است همچنین قانون اساسی در این زمینه اصول مترقی دارد.

ملکشاهی گفت: اگر عاصمه جهانگیر این واقعیات را نادیده بگیرد مانند احمد شهید به عنوان گزارشگری کذاب شناخته می‌شود.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که نهادهای بین المللی از انصاف به دور هستند گزارشگر ویژه برای ایران تعیین می‌کنند ولی در واقعیت می‌بینیم که ایران به لحاظ حقوق بشری هیچ مشکلی ندارد و نیازی به تعیین گزارشگر ویژه ندارد./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.