• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرمانده سپاه کوهدشت: رسالت اصلی پاسداران و بسیجیان، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است/ آغاز برنامه بازسازی عملیات کربلای 2 در 31 شهریور به مدت 5 شب

  • کد خبر : 34724
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۳۷
فرمانده سپاه کوهدشت: رسالت اصلی پاسداران و بسیجیان، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است/ آغاز برنامه بازسازی عملیات کربلای 2 در 31 شهریور به مدت 5 شب

رسالت اصلی پاسداران و بسیجیان، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است.

%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%84%d8%a7%db%8c-2-%d8%af%d8%b1-%da%a9

به گزارش«کانون سبحان»؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل  بازسازی عملیات کربلای ۲ برگزار شد، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه، گفت: با پیگیری و مساعدت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بازسازی عملیات کربلای ۲ به سپاه ناحیه کوهدشت واگذار شد.

سرهنگ حقی زاده با بیان این که در این بازسازی از ظرفیت های کوهدشت استفاده شده؛ اظهار کرد: قریب به ۵۰ روز از شروع عملیات آماده سازی این برنامه گذشته است.

وی، هدف از بازسازی عملیات  کربلای ۲ در این شهرستان را انتقال فرهنگ ایثار و دفاع مقدس به مردم و به خصوص جوانان دانست و خاطرنشان کرد: بازسازی این عملیات، اقدامی تأثیرگذار در شهرستان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به این که شروع بازسازی این عملیات، مصادف با روز ولادت امام رضا(ع) بوده؛ افزود: بازسازی عملیات کربلای ۲ همزمان با شروع هفته ی دفاع مقدس از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور به مدت ۵ شب و در ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت.

سرهنگ حقی زاده، اظهار کرد: امروز هم اقتدار و امنیت کشور به برکت شهدا و ترویج روحیه ایثارگری در بین مردم است.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی پاسداران و بسیجیان، حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و این دستاوردها باید به معرض نمایش گذاشته شود.

سرهنگ حقی زاده در پایان نیز از عموم مردم فهیم شهرستان کوهدشت برای تماشای این برنامه بزرگ فرهنگی دعوت به عمل آورد.

گفتنی است همزمان با این برنامه، نمایش مسافران آسمانی در شهرک آزادگان کوهدشت اجرا می شود.

گزارش : فاطمه نیازی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 2
  1. باعرض ارادت و خسته نباشید خدمت تمامی پاسداران سرافراز اسلام و عرض خداقوت خدمت جناب سرهنگ حقی زاده.از خداوند منان برای شما آرزوی موفقیت های بیشتر را در این سمت خواستارم

  2. سلام و خسته نباشی خدمت فرمانده شجاع وبا بصریت سپاه شهرستان وهمرزمانش امیدوارم فرماندار دولت تدبیر ومدیرانش درراستای این کار بزرگ فرهنگی سپاه را یاری نمایند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.