• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:خانواده امروز آماج حمله سریالهای ماهواره ای و فضای مجازی است.

  • کد خبر : 35370
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۳:۳۶
امام جمعه کوهنانی:خانواده امروز آماج حمله سریالهای ماهواره ای و فضای مجازی است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت السلام و المسلمین حاج آقا آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این بخش با اشاره به روزخانواده گفت خانواده به عنوان سلول اصلی جامعه و محل آرامش و تربیت امروز آماج حمله سریالهای ماهواره ای و فضای مجازی است. مهمترین وظیفه همگان امروز حفظ؛ سلامت- صمیمیت- صفا- […]

آروانی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت السلام و المسلمین حاج آقا آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این بخش با اشاره به روزخانواده گفت خانواده به عنوان سلول اصلی جامعه و محل آرامش و تربیت امروز آماج حمله سریالهای ماهواره ای و فضای مجازی است.
مهمترین وظیفه همگان امروز حفظ؛ سلامت- صمیمیت- صفا- استحکام- رفاقت در این محیط است.
ایشان تحلیل غلط و تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را دو خیانت بزرگ دانست که خائنین یا کسانی که دچار آلزایمر سیاسی شدند آنرا انجام می دهند و این نشانه از بین رفتن قدرت تشخیص آنهاست وی گفتند برخلاف ادعای برخی که می گویند انعطاف و مذاکره و توافق و لبخند سایه جنگ را برداشت باید گفت اقتدار و قدرت نظامی ما در کنار وحدت و ایمان و رهبری قدرت بازدارنگی و رعب در دل دشمن را ایجاد کرده.
ایشان با انتقاد از برخی افراد که از روشنگری در سنگر نماز جمعه ناخشنود هستند گفتند نباید انتظار داشته باشید امامان جمعه همچون برخی کشورها املاء شاه و رئیس دولت را قرائت کنند بلکه خطیب جمعه باید مصالح کشور و مسلمین را با شجاعت مطرح کند و نقدهای منصفانه و دلسوزانه میتواند برای دولت سودمند و زمینه رشد و اصلاح را فراهم کند.
وی در پایان باتوجه به مشکلات آنتن دهی موبایل در روستاهای این منطقه خواستار ارتقاء سرعت اینترنت همراه و تقویت آنتن دهی موبایل در این منطقه شدند.

خبر: رسول فیضی پور

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=35370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.