• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دل‌انگیز:عنوان چهارمی ارتش‌های جهان نتیجه بدی نیست/ در دو وزن از آزادکاران استفاده کردیم.

  • کد خبر : 35631
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
دل‌انگیز:عنوان چهارمی ارتش‌های جهان نتیجه بدی نیست/ در دو وزن از آزادکاران استفاده کردیم.

به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با   ایسنا  ، درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های ارتش‌های جهان بیان کرد: از چهار وزن اول دو نقره و یک برنز کسب کردیم، محسن حاجی‌پور و پژمان پشتام در اوزان 59 و 75 کیلوگرم نقره گرفتند و محمدعلی گرایی در 71 کیلوگرم با اینکه 3 بر […]

روح الله دل انگیز سرمربی کشتی ایران

به گزارش «کانون سبحان»؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با   ایسنا  ، درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های ارتش‌های جهان بیان کرد: از چهار وزن اول دو نقره و یک برنز کسب کردیم، محسن حاجی‌پور و پژمان پشتام در اوزان 59 و 75 کیلوگرم نقره گرفتند و محمدعلی گرایی در 71 کیلوگرم با اینکه 3 بر یک از حسن علی‌اف دارنده نشان طلای جهان پیش بود اما در 30 ثانیه آخر روی یک غلفت 4 به 3 شکست خورد و در شانس مجدد توانست برنز بگیرد.

وی ادامه داد: در چهار وزن دوم که در 85 و 130 کیلوگرم فرنگی‌کار نداشتیم و به اجبار برای امتیاز تیمی از مصطفی قیاسی و جعفر شمس ناتری که هر دو با تیم کشتی آزاد کشورمان در کشور مقدونیه بودند، استفاده کردیم که مدال نگرفتند و جا دارد از این عزیزان تشکر کنم. در دو وزن باقی‌مانده نیز مهدی فلاح حذف شد و مهدی کشاورز در 98 کیلوگرم با اینکه از کشتی‌گیر یونانی پیش بود اما رباط پایش پاره شد و با اینکه از شانس‎های کسب مدال بود اما نتوانست ادامه دهد.

دل‌انگیز در پاسخ به پرسشی که از عملکرد تیمش راضی بوده است؟ اظهار کرد: با وجود اینکه در دو وزن فرنگی‌کار نداشتیم و از شش وزن، سه مدال گرفتیم، نتیجه بد نبود ولی با همین نفرات هم می‌توانستیم روی سکو برویم. تیم ما خیلی جوان بود و نفراتی که عضو تیم بودند، همگی در پیکارهای انتخابی قهرمان شده بودند و بدون شک حضور در این رقابت‌ها تجربه خوبی برای آنان خواهد بود.

این مربی لرستانی با اشاره به کسب رتبه چهارمی در این رقابت‌ها تصریح کرد: اگر اسامی کشتی‌گیرهای روسیه، آذربایجان، لهستان، اکراین و کره‌جنوبی را ببینید از نفرات شاخصی استفاده کرده‌اند و سطح پیکارها بالا بود. دو نفر نداشتیم که از لحاظ امتیازی برای ما خوب نبود و تغییر قانون‌ کشتی به سبک جدید نیز به ضرر ما بود.

وی یادآور شد: امسال طبق تصمیماتی که در جلسات متعدد هیأت کشتی نیروهای مسلح گرفتیم، به جمع‎بندی رسیدیم که از نفرات برتر انتخابی استفاده کنیم و بر همین اساس با کشتی‎گیرهای جوان در رقابت‎ها شرکت کردیم.

دل‌انگیز گفت: از سردار باران چشمه رئیس و امیر آزوره جانشین تربیت بدنی ستاد کل، سرهنگ نفرزاده دبیر سیزم، منتظرالمهدی و یزدانی رئیس و دبیر هیأت کشتی ستاد و ریاحی پشتیبانی تیم تشکر می‌کنم که خیلی برای ما زحمت کشیدند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=35631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.