• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

لزوم رسیدگی مسئولین به وضعیت نامناسب پرتگاههای کنار جاده بازوند تا روستای سوری

  • کد خبر : 35748
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
لزوم رسیدگی مسئولین به وضعیت نامناسب پرتگاههای کنار جاده بازوند تا روستای سوری

به گزارش «کانون سبحان؛ امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه اول ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا و ترک معصیت توصیه نمودند . یکی از عوامل دینداری عقل است و بی عقلی باعث انحطاط روح می شود . قرآن می فرماید : بدترین موجودات کسانی […]

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%86

به گزارش «کانون سبحان؛ امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه اول ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا و ترک معصیت توصیه نمودند . یکی از عوامل دینداری عقل است و بی عقلی باعث انحطاط روح می شود . قرآن می فرماید : بدترین موجودات کسانی هستند که کرولالند و عقل ندارند بدترین موجود روی زمین بی دین ترین و بهترین موجود عاقل است . و در همه کارهایش می اندیشد و تعقل می کند آیا عقل تقویت می خواهد ؟ تدبر کردن یکی از عامل های تقویت عقل است . دروغ گناه کبیره و آدمهایی که دروغ نمی گویند به فکر عاقبت خود هستند و افرادی که در کارهای خیر مشارکت می کنند به فکر عاقبت خود و قیامت هستند و تدبیر می کنند . خوش بحال افرادی که خودشان وقف سیدالشهداء می کنند . یکی از راههایی که انسان گناه نکند این است که به فکر عاقبت و مرگ باشد گناهان کوچک باعث می شود که انسان کافر و       بی دین از دنیا برود .

خطبه دوم : سیاسی

امام جمعه شهرستان رومشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در ابتدای خطبه ، پس از حمد و ثنای خداوند متعال ، خود و همه ی نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه نمودند و فرمودند : تمام پیامبران که نازل     شده اند و کتابشان را برای ما به ارمغان آورده اند و در این راه کشته شده اند ، بخاطر این بوده است که انسان را به تقوا برسانند و هدایت کنند کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند در واقع اولیاء دیگری برای آنها هستند . در هفته ای که گذشت و به هفته ناجا معروف بود ، شاهد امنیت اجتماعی زیادی در شهرستان بودیم که به لطف سبزپوشان نیروی انتظامی بود و این روز را به همه سربازان امام زمان (عج) و مقام عظمی ولایت تبریک می گوییم و جا دارد گریزی داشته باشیم به وضعیت پرتگاههای کنار جاده از بازوند تا روستای سوری ، براستی چه کسانی جوابگوی این مهم هستند ؟ اداره راه و شهرسازی کجاست ؟ چرا این چند کیلومتر راه رومشگان را درست نمی کنند ؟ و از همین تریبون به مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان لرستان از طرف مردم متذکر            می شویم که در هفته های آتی جهت پاسخ گویی به این مردم شریف حضور پیدا کنند . امروز نهم مهرماه روز حمایت از کودکان فلسطین است و ایران اسلامی تا جایی که قدرت دارد می کوشد تا ریشه اسرائیل غاصب را بخشکاند .

مناسبت ها :

مناسبت اول : هجرت امام (ره) از عراق به پاریس در سیزدهم مهرماه

مناسبت دوم : چهاردهم مهرماه روز دامپزشکی است که این روز را به همه زحمت کشان این عرصه تبریک      می گوییم

مناسبت سوم :

روز دوشنبه یکم محرم است انشاءالله که مردم در مراسمات عزاداری شرکت کنند

photo_2016-09-30_23-34-44

در روز جمعه 1395/07/09 به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، پرسنل و فرماندهی این نیرو با امام جمعه شهرستان عکس یادگاری گرفتند

photo_2016-09-30_23-34-58

امام جمعه محترم شهرستان رومشگان با دانش آموزان نمونه دبیرستان دانش پلدختر شرکت کننده در نمازجمعه این هفته عکس یادگاری گرفتند .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=35748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.