• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

از نامسلمان تا جیبوتی!

  • کد خبر : 23070
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
از نامسلمان تا جیبوتی!

این روزها خبرهای عجیب و غریبی به گوشم میرسد هر چه دقت می کنم صدور آن اخبار را از منابع موثق می بینم. فقط به برخی از این اخبار اشاره می کنم:

سید صادق محمدی وفاییسرویس «یادداشت و مقاله » «کانون سبحان»/حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی وفایی :
این روزها خبرهای عجیب و غریبی به گوشم میرسد هر چه دقت می کنم صدور آن اخبار را از منابع موثق می بینم. فقط به برخی از این اخبار اشاره می کنم:

یکم:

مقامات بحرین به فکر قطع تابعیت و… شهروندان ایرانی الاصل افتاده اند ! آنان می خواهند مدیران و مقامات ایرانی الاصل را هم کنار بگذارند و عربهای اصیل را جانشین ایرانیان کنند!

از زمانی که این خبر بسیار بد بو را استشمام کردم می گویم ای کاش کسی باشد به این مزدوران آل سعود بگوید بحرین که کشور نیست بحرینی جزیی از خاک ایران بوده است به جایی این که مردم آن شهر ایرانی را اخراج کنید افراد وارداتی که همین مزدوران عربستان هستند را از بحرین اخراج کنید و زمام امور را به دست مردم بحرین که با تمام وجود ایران و شیخ نمرها را دوست دارند و با هیچ سرکوبی ارادت خود را کم نمی کنند بدهید.

دوم :

دیروز خبر دار شدم جیبوتی به اشاره ملک سلمان خون ریز ،با ایران رابطه اش را قطع کرده است! امروز که به میان مردم برگشتم رنگ و رخسارشان تغییر کرده بود و زانوی غم در بغل گرفته بودند. آنان مانده بودند که با تحریم شدن از سوی جیبوتی چه کنند؟!

پیشنهاد می کنم برای این که باری دیگر به وصال جیبوتی برسیم چند ماه روزه ی نذری بگیریم و همراه با اطفال به مساجد برویم حسابی توبه کنیم و به جای دعای فرج دعای باز شدن سفارت جیبوتی را بخوانیم!

ای جیبوتی ! شرق و غرب ایران را تحریم کردند و هیچ غلطی نکردند و با شرمندگی برگشتند .حال تو ایران را به قطع رابطه تهدید می کنی؟! یادم آمد روزی قطر هم روسیه را تهدید کرده بود و پوتین گفته بود قطره ای بیش نیستی و…

سوم :

پادشاه نا مسلمان عربستان گفته بود به جای ملک سلمان مرا امام سلمان بخوانید! ظاهرا آن نا مسلمان با افتخاراتی که در این چند روز پادشاهی کسب کرده است همچون فاجعه منا ، کشتن مسلمان یمن ، سرکوب ملت بحرین و شکنجه و سربریدن آیت الله نمر تا چند روز آینده به درجه امام شدن خواهد رسید!

چهارم:

خالدبن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین به دبیرکل حزب الله لبنان که محبویت او در میان عرب و عجم و یهودی و مسیحی فراگیر است ، نسبت هایی داده است و الفاظ رکیکی به کار برده است که هر آن کس نام انسان بر او نهند هر گز آن جملات را نخواهد گفت.

ای خدای بزرگ حیف نیست امام حسین(ع) به دست یزیدیان سربریده شود ؟

ملک سلمان شیخ نمر را شکنجه کند و سر ببرد ؟

آن وزیر بحرینی به سید حسن نصرالله که نامش لرزه بر اندام صهیونیزم می اندازد آن ناسزاها را بگوید؟

و حیف نیست گفته شود جیبوتی باایران قطع ارتباط کرد؟!

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.