گروه : نماز جمعه » نماز جمعه رومشکان
ساعت : ۲۲:۰۵
شناسه : 1122
تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
امام جمعه رومشکان: مسئولان، مشکلات مخابراتی رومشکان را برطرف کنند.

امام جمعه رومشکان: مسئولان، مشکلات مخابراتی رومشکان را برطرف کنند. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: در مور دمشکلات مخابراتی و آنتن دهی شهرستان رومشکان با مدیر عامل شرکت مخابرات صحبت شده و امیدوارم مشکلات مخابراتی و شبکه همراه را در این شهرستان حل شود. […] امام جمعه رومشکان: مسئولان، مشکلات مخابراتی […]

امام جمعه رومشکان:

مسئولان، مشکلات مخابراتی رومشکان را برطرف کنند.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: در مور دمشکلات مخابراتی و آنتن دهی شهرستان رومشکان با مدیر عامل شرکت مخابرات صحبت شده و امیدوارم مشکلات مخابراتی و شبکه همراه را در این شهرستان حل شود. […]

امام جمعه رومشکان:

مسئولان، مشکلات مخابراتی رومشکان را برطرف کنند.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: در مور دمشکلات مخابراتی و آنتن دهی شهرستان رومشکان با مدیر عامل شرکت مخابرات صحبت شده و امیدوارم مشکلات مخابراتی و شبکه همراه را در این شهرستان حل شود.

 

 

 

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه رومشکان اظهار کرد: یکی از بزرگترین خطراتی که انسان را از لحاظ فردی و اجتماعی به نابودی می کشاند حرام خوری است.

 

وی با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از آموزه های اسلامی افزود: اگر رابطه مالی براساس پایه صحیح آموزه های اسلامی نباشد جامعه گرفتار نوعی خودکشی می شود؛ از این رو باید به آن اهمیت دهیم تا زندگی و جامعه ای سعادتمند داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرستان رومشکان در خطبه دوم خود با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: امروزه وسائل ارتباط جمعی به برکت انقلاب کار ارتباط با دنیا را فراهم ساخته که باید از پرسنل زحمت کش مخابرات تشکر کنیم.

 

وی با اشاره به مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در رومشکان تصریح کرد: درمورد آنتن دهی خط موبایل با مدیر عامل شرکت مخابرات صحبت شده که مشکلات مخابراتی و شبکه همراه را در این شهرستان حل نماید.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره روز بهینه سازی مصرف عنوان کرد: ما باید در اموال و نعمت هایی که خداوند به ما عطا کرده قناعت کنیم و از اسراف که مورد نکوهش اسلام است دوری کنیم.

 

وی با اشاره به نقش قناعت در شکست دشمنان در مقابل ایران افزود: اگر ما در زندگی و جامعه قناعت پیشه کنیم آمریکا وغربی ها که ادعای تحریم علیه ملت ایران را دارند می خورند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این نمایشگاه به همه مسئولان پیام اقتدار و توانایی درونی اعلام می کند و به ما می گوید ما می توانیم .

 

وی تصریح کرد: بهترین پیام این نمایشگاه اثبات استعداد و توانایی ملت ایران برای ورود به میدانهایی است که دشمن قصد ورود ممنوع کردن آنها را دارد.

 

حجت الاسلام جمیاری به موضوع توافقنامه نهایی ایران با 5+1اشاره کرد و افزود: ایران از حق قانونی ملت خود کوتاه نمی آید و شرط اساسی توافقنامه جامع منوط به رعایت خطوط قرمز کشور است.

 

وی بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید از موضع قدرت و عزت با طرف غربی مذاکره کند و مواظب حقوق ملت ایران باشد و فریب لبخند دشمنان و طرف غربی را نخورد.

 

وی افزود: تیم مذاکره کننده با قدرت به مذاکرات ادامه دهد و به هیچ وجه از حقوق مردم عقب نشینی نکند و از طرفی مسئولان هم باید از گره زدن مشکلات به تحریم ها پرهیز کنند./ تسنیم