گروه : نماز جمعه » نماز جمعه رومشکان
ساعت : ۱۶:۴۳
شناسه : 1206
تاریخ : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسئولان کشور باشد.

امام جمعه رومشکان: سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسئولان کشور باشد. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: سبک زندگی, مردمی بودن، ساده زیستی و دلسوزی پیامبر (ص) باید برای همه به ویژه مسئولان جامعه به عنوان الگویی نمونه قرار گیرد.[…] امام جمعه رومشکان: سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسئولان کشور […]

امام جمعه رومشکان:

سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسئولان کشور باشد.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: سبک زندگی, مردمی بودن، ساده زیستی و دلسوزی پیامبر (ص) باید برای همه به ویژه مسئولان جامعه به عنوان الگویی نمونه قرار گیرد.[…]

امام جمعه رومشکان:

سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسئولان کشور باشد.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: سبک زندگی, مردمی بودن، ساده زیستی و دلسوزی پیامبر (ص) باید برای همه به ویژه مسئولان جامعه به عنوان الگویی نمونه قرار گیرد.

 

 

 

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت و گو با  تسنیم ؛ اظهار کرد: عید مبعث ثمره هدایت بشری، بعثت نور و عدالت است که پیغمبر برای ترویج فرهنگ پاکی ها و زیبایی ها مبعوث شده است و ما هم باید با الگو گرفتن از روز مبعث خودمان را به سمت پاکی مبعوث و معطوف کنیم.

 

وی افزود: زمانی که پیغمبر از غار حرا بیرون آمدند تمام موجودات در مقابل ایشان تعظیم کردند و او را گرامی داشتند که این نشانگر شخصیت بالای پیامبر (ص) است که باید این شخصیت در جامعه رواج پیدا کند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به سبک زندگی پیامبر(ص) تصریح کرد: نوع مردمی بودن، ساده زیستی و دلسوزی پیامبر (ص) باید برای همه به ویژه مسئولان جامعه الگو قرار گیرد.

 

وی با اشاره به مردمی بودن مقام معظم رهبری اظهار کرد: بارها دیده شده که مقام معظم رهبری بحث ساده زیستی و مردمی بودن مسئولان را دارند مطرح می‌کنند و در فتنه 88 هم گفتند که من به مردم مسائل را می گویم که این نشانگر این است که ایشان جا پای پیغمبر گذاشته اند.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به مبارزه پیغمبر با دشمنان اسلام افزود: پیامبر جایی که می‌دید دشمنان می‌خواهند به دین اسلام تعرضی داشته باشند در مقابل آنها با شدت مقابله می‌کرد و هیچ‌گونه سازشی را انجام نمی‌داد و امروزه ما نیز باید با الگو برداری از پیامبر در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم و در راه حفظ دین از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

 

وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) گوش به فرمان خدا بود و ما هم باید در مقابل تحریم ها گوش به فرمان رهبری خدایی، مقام معظم رهبری باشیم و در مقابل زیاده خواهان غرب مقابله کنیم وهیچ گونه سازشی نباید درمقابل آنها انجام شود.



درج:حمید آدمی/مدیر سایت