گروه : نماز جمعه » نماز جمعه رومشکان
ساعت : ۲۲:۰۱
شناسه : 1220
تاریخ : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
جمیاری:اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه رومشکان: اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود به گزارش کانون سبحان کوهدشت/امام جمعه رومشکان گفت: امروز تمام مسئولان موظف هستند که اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) را برای مردم به ویژه نسل جوان کشور تبیین کنند  […] امام جمعه رومشکان: اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود به […]

امام جمعه رومشکان:

اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/امام جمعه رومشکان گفت: امروز تمام مسئولان موظف هستند که اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) را برای مردم به ویژه نسل جوان کشور تبیین کنند  […]

امام جمعه رومشکان:

اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/امام جمعه رومشکان گفت: امروز تمام مسئولان موظف هستند که اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) را برای مردم به ویژه نسل جوان کشور تبیین کنند تا دشمن نتواند این اندیشه ها را تحریف کند.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه رومشکان بعد از دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یک معنای عام  است و انواعی دارد مثل تقوای در حرف زدن، تقوای سیاسی، تقوای اجتماعی، تقوای در خانواده که ما باید در زندگی خود مواظب رعایت کردن آن باشیم.


وی با اشاره به نقش لقمه حرام در زندگی انسان افزود: شیطان انسان را برای حرکت به سمت لقمه حرام تحریک می کند و خوردن این لقمه سبب دور شدن از خداوند می شود.

امام جمعه شهرستان رومشکان با اشاره به نقش زکات در زندگی انسان بیان کرد: پرداخت زکات برابر با عبدیت و بندگی خداوند است و تاثیر آن همراه بودن خداوند با اهل زکات هم در دنیا و هم در آخرت است‌.

وی با اشاره به 10 خرداد روز جهانی دخانیات عنوان کرد: دخانیات سبب  بسیاری از فساد ها و گناهان است که باید سعی شود که از این مسئله پرهیز کنیم زیرا عامل سست شدن جامعه و بی اعتنایی به زندگی می شود.


حجت الاسلام جمیاری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: روز پاسدار را به تمام پاسداران عزیز انقلاب تبریک می گوئیم و این روز روز با ارزشی است به طوریکه در بحارالانوار آمده است که ولادت امام حسین (ع) سبب شفاعت فطرس فرشته ای الهی شد.

وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) نمونه بارز العلما ورثه الانبیا است و راه خدا را احیا کرد و طاغوت زمان را نابود و حکومت اسلامی را دایر کرد.


وی افزود: امروز تمام مسئولان موظف هستند که اندیشه های امام خمینی(ره) را برای مردم به ویژه نسل جوان کشور تبیین کنند تا دشمن نتواند این اندیشه ها را تحریف کند.

امام جمعه شهرستان رومشکان تصریح کرد: مقام معظم رهبری 26 سال است که بعد از امام خمینی(ره) سکان هدایت انقلاب را در دست دارد و از گزند دشمنان حفظ کرده است‌.

وی به دیدار مقام معظم رهبری  با مسئولان نظام و جمعی از اقشارمختلف جامعه و سفرای کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن اهدافی دارد و برای حفظ رژیم صهیونیستی دنبال برنامه های خاصی از جمله اختلاف بین شعیه وسنی، تحرکات قومی و طایفه ای شیعه هراسی و ایران هراسی  است ولی بی نتیجه می ماند.


درج:حمید آدمی/مدیر سایت