گروه : اخبار مهم » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۱۹:۰۴
شناسه : 12628
تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
حجت الاسلام طهماسبی:آمریکا خیرخواه جمهوری اسلامی ایران نیست./ هیچ اشکالی نداردکه از دولت انتقاد منصفانه شود. حجت الاسلام طهماسبی:آمریکا خیرخواه جمهوری اسلامی ایران نیست./ هیچ اشکالی نداردکه از دولت انتقاد منصفانه شود.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت خطیب نماز جمعه کوهدشت گفت:متاسفانه کسی پادشاه عربستان شده است که مدیریت قوی ندارد و دچار آلزایمراست که اداره جنگ با یمن را به فرزندش جوان و بی تجربه سپرده و این جنگ یک فاجعه انسانی به بار آورده است. وی در ادامه گفتند: آمریکا […]

IMG_5251-e1419945880225به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت خطیب نماز جمعه کوهدشت گفت:متاسفانه کسی پادشاه عربستان شده است که مدیریت قوی ندارد و دچار آلزایمراست که اداره جنگ با یمن را به فرزندش جوان و بی تجربه سپرده و این جنگ یک فاجعه انسانی به بار آورده است.

وی در ادامه گفتند: آمریکا خیرخواه جمهوری اسلامی ایران نیست و تیم مذاکره کننده باید هوشیار باشند و خطوط قرمز را راعایت کنند

نماینده ولی فقیه در کوهدشت در بخشی دیگر از سخنانش گفت: همان طور که رئیس جمهور محترم گفتند که این دولت ، دولت اعتدال است انتظار می رود که در عزل و نصب ها هم اعتدال بکار برود و از نیروهای ارزشی استفاده شود.

وی در پایان هم گفت: درست است امسال سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده اما هیچ اشکالی هم نداره که از دولت انتقاد منصافه شود.