گروه : ورزشی
ساعت : ۲۳:۰۳
شناسه : 12971
تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
افشین پیروانی: از مربیان ایرانی دعوت می‌کنم به تمرین تیم ملی بیایند . افشین پیروانی: از مربیان ایرانی دعوت می‌کنم به تمرین تیم ملی بیایند .

مدیر ورزشی تیم ملی گفت: ۲ روز از آغاز تمرینات تیم ملی سپری شده اما هیچ مربی ایرانی به تمرینات نیامده و من از آنها دعوت می‌کنم به اردو بیایند.

13930612000655_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان”، افشین پیروانی در نشست خبری قبل از تمرین امروز تیم ملی گفت: به عنوان یک ورزشی خوشحالم که لیگ امسال از لحاظ پویای و حضور جوانان بهتر از سال گذشته بود و جوانان خوبی به اردوی تیم ملی تزریق شدند. این جوانان آینده خوبی برای فوتبال ما هستند و در صورت کسب تجربه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. البته لیگ امسال از لحاظ اینکه تا روزهای پایانی چند تیم شانس قهرمانی داشتند بسیار مهیج دنبال شد.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: ظهر شنبه مینی‌کمپ اول به پایان می‌رسد و 5 تا 9 خرداد دومین مینی‌کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد که به این مینی‌کمپ بازیکنانی اضافه خواهند شد که البته در بین آنها بازیکنان تیم‌های آسیایی و تیم‌هایی که در فینال جام حذفی حضور دارند، نخواهند بود.

پیروانی افزود: در نهایت دنبال اردوی ترکیه هستیم تا بتوانیم یک اردوی 10 روزه را در این کشور برگزار کنیم، البته رایزنی‌هایی شده اما فدراسیون مشکلات مالی دارد که این مشکلات باعث شده است تا برنامه‌های کادر فنی از شروع کار دچار اختلال شود با این حال مسئولان فدراسیون از جمله کفاشیان به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند.

مدیر ورزشی تیم ملی گفت: کار بزرگ تدارک بزرگ می‌خواهد اما ما مشکل کمپ تیم ملی را داریم و مشکلات مالی هم در این بین وجود دارد که می‌تواند ما را از اهدافمان دور کند.

پیروانی تاکید کرد: اینکه فکر کنیم ترکمنستان تیم ساده‌ای است اشتباه است، آنها بازی با ایران را 600 کیلومتر دورتر از عشق‌آباد بردند و به نظر آنجا نیز مشکلاتی خواهیم داشت. در مجموع اینکه رفتن به جام جهانی کار بزرگی است و کار بزرگ، آدم‌های بزرگ می‌خواهد.

مدیر ورزشی تیم ملی در مورد احتمال تغییر نفرات در مینی‌کمپ دوم گفت: یکسری از بازیکنان به مینی‌کمپ دوم اضافه می‌شوند و در صورت برگزاری اردوی ترکیه قصد داریم با تیم کامل به آنجا برویم، چون مهم است که بچه‌ها کنار هم باشند، همه آنها تمام هتل‌ها و زمین‌های ایران را گشته‌اند و بهتر است کمی شرایط برایشان متفاوت باشد هرچند که پوشیدن پیراهن تیم ملی بالاترین انگیزه است و ما هم باید راهکار داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از همین‌جا از تمام مربیان ایرانی دعوت می‌کنم تا به اردوی تیم ملی بیایند چرا که دو روز است از آغاز تمرینات گذشته است و هیچ مربی ایرانی برای تماشای این تمرینات نیامده‌ است، قرار بود باشگاه‌ها برای این موضوع نامه بزنند که دیگر نیازی به این کار نیست و من از آنها دعوت می‌کنم که به تمرین تیم ملی بیایند.