گروه : سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۴۶
شناسه : 13366
تاریخ : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
حقوق اسماعیل دوستی چقدر است؟ حقوق اسماعیل دوستی چقدر است؟

  به گزارش” کانون سبحان”حقوق اعضای چهارمین دوره شورای اعلام شد. اعضا به طور میانگین سالانه حدود ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و موظفی کارکرد در شورای شهر ۷۰ ساعت است. به گزارش“کانون سبحان” ، حقوق اسماعیل دوستی عضو شورای دوره چهارم به شرح زیر است: نام عضو تعداد ساعات حضور فیزیکی در شورا میزان […]

 

2015-05-27_110712

به گزارش” کانون سبحان”حقوق اعضای چهارمین دوره شورای اعلام شد. اعضا به طور میانگین سالانه حدود ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و موظفی کارکرد در شورای شهر ۷۰ ساعت است.

به گزارش“کانون سبحان” ، حقوق اسماعیل دوستی عضو شورای دوره چهارم به شرح زیر است:

نام عضو

تعداد ساعات حضور فیزیکی در شورا

میزان زمان اختصاص یافته به مسائل شورا (خارج شورا)

میزان حقوق دریافتی
اسماعیل دوستی روزهایی که جلسه علنی و غیرعلنی برگزار می‌شود از 6 یا 7 صبح تا اذان مغرب در ساختمان شورا حضور دارم. جلسه‌های دیگری نیز در شورا برگزار می‌شود نیز حضور پیدا می‌کنم. در مجموعه در هفته سه روز را به شورا اختصاص داده‌ام به جز جلسه‌هایی که به صورت غیرقابل پیش‌بینی برگزار می‌شود. تمام این ساعات به امور شورا و شهرداری و وظایف نمایندگی اختصاص می‌دهم در هفته 24 ساعت را قطعاً در ساختمان شورا دارم که در ماه 96 ساعت می‌شود. یک روز در هفته را از صبح تا غروب به بازدید از پروژه‌ها و مناطق اختصاص داده‌ام. تصور می‌کنم در هفته بیش از 12 ساعت را به بازدید اختصاص می‌دهم که این عدد نیز در ماه بیش از 24 ساعت می‌شود. به صورت حق‌الجلسه‌ای 4 تا 4.5 میلیون تومان است.