گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۱۷
شناسه : 13916
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
معاون پارلمانی رئیس جمهور: انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست./رقابت سیاسی در انتخابات نباید به خصومت بینجامد معاون پارلمانی رئیس جمهور: انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست./رقابت سیاسی در انتخابات نباید به خصومت بینجامد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، گفت: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود.

2015-06-08_073140به گزارش “کانون سبحان” به نقل از yjc.irحجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته 32 انتخابات و همه‎پرسی برگزار کرده است.
وی بیان کرد: گروه‎های سیاسی، احزاب و جمعیت‎ها باید در جریان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حفظ منافع، وحدت ملی و اخوت و برادری عمومی با حرمت نهادن به شعار سال در رقابتی سالم و اخلاقی حضور پیدا کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، ادامه داد: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود.
انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به ویژه رسانه‎های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد.
وی با اشاره به اینکه انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست، اظهار کرد: وجود این نشاط سیاسی در بین مردم این شهرستان می‎تواند الگویی برای دیگر استان‎ها شود و البته شرط آن داشتن بینش سیاسی، وحدت ملی و انسجام و اخوت ملی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: نباید در رقابت‎های سیاسی برای توسعه شهرستان و استان تعصبات را دخیل کرد و باید برای توسعه استان هوشیاری و هوشمندی را در انتخابات به کار گرفت.