گروه : اخبار مهم » سیاسی
ساعت : ۱۸:۳۹
شناسه : 14064
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
دستیار ویژه رئیس‌جمهور: رفع تحریم ها مشکل ازدواج جوانان را حل می کند. دستیار ویژه رئیس‌جمهور: رفع تحریم ها مشکل ازدواج جوانان را حل می کند.

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راز و جرگلان حجت‌الاسلام علی یونسی روز یکشنبه در جمع مردم بخش مرزی جرگلان اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی مردم را باور نداشتند و حضور مردم در عرصه‌ها به‌ویژه در جنگ تحمیلی که همه کشورهای غربی از عراق حمایت می‌کردند، نمود یافت. وی افزود: هر […]

13930709000559_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان” به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راز و جرگلان حجت‌الاسلام علی یونسی روز یکشنبه در جمع مردم بخش مرزی جرگلان اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی مردم را باور نداشتند و حضور مردم در عرصه‌ها به‌ویژه در جنگ تحمیلی که همه کشورهای غربی از عراق حمایت می‌کردند، نمود یافت.

وی افزود: هر ایرانی از حقوق برابر برخوردار است و قومیت، مذهب، زبان، دین و دوری از مرکز هیچ نقشی در ایجاد تمایز در بین شهروندان ندارد.

یونسی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای انجام شده از سوی تیم هسته‌ای کشور، اظهار کرد: شدیدترین مخالفت‌ها در به نتیجه نرسیدن مذاکرات از سوی رژیم غاصب رژیم صهیونیستی و عربستان صورت می‌گیرد.

وی گفت: دولت روحانی وظیفه خود می‌داند که خدمت کند، اکنون کشور از بیکاری رنج می‌برد، جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شده و کارهای عمرانی نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب گفت: مردم راز و جرگلان با وجود قومیت‌های مختلف با وحدت و رفاقت و مهربانی زندگی می‌کنند و این نعمت بزرگی است و به طور قطع هر نوع سخن و رفتاری که این وحدت را به هم بزند، اعمال شیطانی است.

فارس