گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۱۸:۲۸
شناسه : 1409
تاریخ : ۰۸ تیر ۱۳۹۳
حجت الاسلام موسوی:طرح تفسیر قرآن در لرستان برگزار می شود.

در طول ماه مبارک رمضان: طرح تفسیر قرآن در لرستان برگزار می شود. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، از برگزاری طرح تفسیر قرآن کریم […] در طول ماه مبارک رمضان: طرح تفسیر قرآن در لرستان برگزار می شود. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون […]

در طول ماه مبارک رمضان:

طرح تفسیر قرآن در لرستان برگزار می شود.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، از برگزاری طرح تفسیر قرآن کریم […]

در طول ماه مبارک رمضان:

طرح تفسیر قرآن در لرستان برگزار می شود.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، از برگزاری طرح تفسیر قرآن کریم در این استان خبرداد.

 


حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، به  شبستان در خرم آباد، گفت: طرح قرآنی تفسیر توسط حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در طول ماه مبارک رمضان در خرم آباد برگزار می شود.

 

 

وی افزود: این طرح قرآنی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان و با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان در مسجد بعثت خرم آباد برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه امسال هفتمین سال است که برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال این برنامه قرآنی با محوریت سوره ابراهیم (ع) برگزار می شود.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با اذعان به اینکه در این برنامه تفسیر هر شب پس از جلسه تفسیر مسابقه ای برگزار می شود، افزود: در این مسابقه هر شب به تعداد پنج از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا می شود.

 

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: طرح تفسیر قرآن کریم هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در خرم آباد برگزار می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان برنامه تفسر قرآن روز بعد از آن از طریق شبکه استانی افلاک پخش می شود.

 

 

پایان پیام/