گروه : اخبار مهم » عمومی » فرهنگی و هنری
ساعت : ۳:۲۵
شناسه : 14537
تاریخ : ۰۱ تیر ۱۳۹۴
واکنش شدید حاج منصور ارضی به سریال پایتخت:دین را به تمسخر گرفتید! /مردم به این فیلم ها نخندید. واکنش شدید حاج منصور ارضی به سریال پایتخت:دین را به تمسخر گرفتید! /مردم به این فیلم ها نخندید.

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران شب دوشنبه در در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در  مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد. حاج منصور ارضی با اشاره به سکانس مرده شورخانه در قسمت دوم این سریال آن را “تمسخر مرگ” نامید گفت: با این کارها معارف […]

2015-06-21_155455به گزارش “کانون سبحان”؛ ، حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران شب دوشنبه در در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در  مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد.

حاج منصور ارضی با اشاره به سکانس مرده شورخانه در قسمت دوم این سریال آن را “تمسخر مرگ” نامید گفت: با این کارها معارف دینی رو زیر سوال می برند که دین رو به تمسخر گرفتند. یواش یواش به مبانی دین رخنه می کنند این ملعونین ، مردم حواسشون باشه. به این فیلم ها نخندید.

سریال طنز پایتخت4 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه و …در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود.

منبع:پارسینه