گروه : اخبار پیشنهادی » سیاسی » عمومی » فرهنگی و هنری
ساعت : ۱۴:۴۲
شناسه : 14616
تاریخ : ۰۳ تیر ۱۳۹۴
گریم جالب کمال تبریزی در نقش«محمد جواد ظریف»+ عکس گریم جالب کمال تبریزی در نقش«محمد جواد ظریف»+ عکس

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از سینما نگار: در حالی فیلم سینمایی «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» از روز چهارشنبه اکران می‌شود که امروز عکسی از کمال تبریزی کارگردان این فیلم منتشر شد که گویا خود در چند سکانس فیلمش بازی کرده است. در حالی فیلم سینمایی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» از روز چهارشنبه […]

138356185558822983به گزارش “کانون سبحان” به نقل از سینما نگار: در حالی فیلم سینمایی «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» از روز چهارشنبه اکران می‌شود که امروز عکسی از کمال تبریزی کارگردان این فیلم منتشر شد که گویا خود در چند سکانس فیلمش بازی کرده است.

در حالی فیلم سینمایی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» از روز چهارشنبه به روی پرده سینماها می‌رود که امروز عکسی از کمال تبریزی کارگردان این فیلم منتشر شد که گویا خود در چند سکانس فیلمش بازی کرده است.

اما نکته جالب توجه در این عکس این است که گریمی که بر روی صورت کمال تبریزی کار شده او را به جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شبیه کرده است. از عکس چنین بر می‌آید که کمال تبریزی در نقش یک دیپلمات (همان وزیر خارجه) بازی کرده است.
فیلم «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» با نام قبلی «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۸ ساخته شد و بنا به ملاحظاتی در همان سال توقیف شد. این فیلم اخیرا با تدوین مجدد و فیلمبرداری سکانس‌هایی جدید، پروانه نمایش گرفته و از سوم تیر در گروه سینمایی زندگی اکران خواهد شد.
حسن معجونی، آتیلا پسیانی، صابر ابر، آشا محرابی، زنده‌یاد احمد آقالو و … از جمله بازیگران فیلم «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» هستند.
داستان این فیلم درباره مردی است که سفر به حج را به عنوان پاداش دریافت می‌کند و در این سفر دچار دردسرهایی می‌شود.