گروه : حوادث » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۳۶
شناسه : 14687
تاریخ : ۰۴ تیر ۱۳۹۴
عامل اسید پاشی کوهدشت بازداشت شد. عامل اسید پاشی کوهدشت بازداشت شد.

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از تابناک ؛سرهنگ رضا شیر اوژن  گفت:  در جریان یک اختلاف خانوادگی در شهرستان کوهدشت یک مادر و دختر قربانی اسیدپاشی شدند. وی افزود: نیروی انتظامی استان لرستان  پس از اطلاع بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داد که با انجام عملیات های پلیس واطلاعات مجرم ظرف کمتر […]

3314274_324به گزارش “کانون سبحان” به نقل از تابناک ؛سرهنگ رضا شیر اوژن  گفت:  در جریان یک اختلاف خانوادگی در شهرستان کوهدشت یک مادر و دختر قربانی اسیدپاشی شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان لرستان  پس از اطلاع بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داد که با انجام عملیات های پلیس واطلاعات مجرم ظرف کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

معاون فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه مجرم تعادل روحی خوبی ندارد، عنوان کرد: پس از دستگیری فرد مذکور که در کوه های بلوران شهرستان کوهدشت مخفی شده بود تحویل مقامات قضایی داده شد.

این زن و دختر 8 ساله بعد از اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته از قسمت صورت دچار اسیدپاشی شده و دختر وی نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده که پس از این حادثه مصدومین به خرم آباد منتقل و بعد از مداوای اولیه برای اقدامات پزشکی به تهران منتقل شدند.

برخی منابع محلی کوهدشت نیز که این خبر را اعلام کرده‌اند معتقد هستند مردی که دچار بیماری روحی روانی بوده به برادرزاده هشت ساله خود اسیدپاشی کرده و زمانی که مادر کودک برای دفاع از فرزند خود اقدام کرده علاوه بر ضرب و شتم مادر، به صورت وی نیز اسید پاشیده است.