گروه : اخبار مهم » عمومی » کانون مساجد » کانون مساجد کوهدشت » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۲۲
شناسه : 14878
تاریخ : ۰۷ تیر ۱۳۹۴
جعفری:مراسمات جزءخوانی قرآن در رمضان موجب ترویج بیش از پیش فرهنگ روح بخش قرآنی در جامعه می شود. جعفری:مراسمات جزءخوانی قرآن در رمضان موجب ترویج بیش از پیش فرهنگ روح بخش قرآنی در جامعه می شود.

عزت جعفری،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در حاشیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار “کانون سبحان”، اظهار کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان کلاس های آموزشی قرآن و طرح جزء خوانی قرآن کریم در شهرستان کوهدشت در حال برگزاری می باشد. […]

2015-06-28_054808عزت جعفری،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در حاشیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار “کانون سبحان”، اظهار کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان کلاس های آموزشی قرآن و طرح جزء خوانی قرآن کریم در شهرستان کوهدشت در حال برگزاری می باشد.

وی، افزود: مجری مراسم جزء خوانی قرآن کریم با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،اوقاف،سازمان تبلیغات،موسسه قرآنی میعاد و کانون فرهنگی و هنری سبحان برگزار شده است.

جعفری، اظهار داشت: هدف ازبرگزاری مراسمات جزءخوانی قرآنی در رمضان ترویج بیش از پیش فرهنگ روح بخش قرآنی در جامعه است.

وی، ادامه داد:در طول این ایام مبارک رمضان وتابستان 94 کلاس های قرآنی جهت گذراندن اوقات فراغت در ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت همه روزه در رده سنی کودک و نوجوانان و بزرگسالان برگزار می باشد .

رئیس اداره ارشاد کوهدشت بیان کرد: در این کلاس ها شرکت کنندگان از اساتید بهره مند می شوند که این اساتید زیر نظر استاد بزرگ قرآنی آقای محسنی به صورت تخصصی آموزش دیده اند.