گروه : اخبار مهم » بین الملل » سیاسی
ساعت : ۱۳:۳۸
شناسه : 14933
تاریخ : ۰۸ تیر ۱۳۹۴
ماجرای پیام هسته‌ای اخیر اوباما برای مقامات ایران ماجرای پیام هسته‌ای اخیر اوباما برای مقامات ایران

به گزارش “کانون سبحان”؛ مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پیام هسته‌ای اوباما در روزهای اخیر به مقامات کشورمان خبر داد. وی در بیان جزئیات بیشتر از این نامه گفت: اخیرا یکی از مقامات کشور همسایه پیامی از طرف رئیس‌جمهور آمریکا برای مقامات کشورمان آورده بود. عضو هیأت […]

13931126000552_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان”؛ مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پیام هسته‌ای اوباما در روزهای اخیر به مقامات کشورمان خبر داد.

وی در بیان جزئیات بیشتر از این نامه گفت: اخیرا یکی از مقامات کشور همسایه پیامی از طرف رئیس‌جمهور آمریکا برای مقامات کشورمان آورده بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در قله عزت و اقتدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: کشورمان در معادلات بین‌المللی دارای جایگاه مهمی است و همین موضوع باعث شده کشورها به مذاکراه با ایران علاقمند باشند.

بذرپاش تاکید کرد که با توجه به شرایط جمهوری اسلامی ایران نیاز آمریکا به مذاکره با ایران و رسیدن به توافق بیش از کشورمان است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیازمند توافق با ایران بر سر موضوع هسته‌ای کشورمان است، خاطرنشان کرد که یکی از مواردی که نشان از بی‌اعتمادی به آمریکا دارد تناقض در پیام‌های خصوصی و اظهارات علنی مقامات آمریکایی است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با فارس گفت: آنها در پیام‌های خصوصی‌شان با احترام از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند که پای میز مذاکره و توافق بیاید اما در رسانه‌هایشان و مقابل چشمان مردم خود و سایر کشورها ایران را تهدید می‌کنند.