گروه : ورزشی
ساعت : ۰:۲۷
شناسه : 14995
تاریخ : ۱۰ تیر ۱۳۹۴
«حمید سوریان»به مسابقات جهانی کشتی فرنگی می رود. «حمید سوریان»به مسابقات جهانی کشتی فرنگی می رود.

با برگزاری نشست اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص حمید سوریان، درباره این کشتی‌گیر تصمیم‌گیری شد.

2015-06-30_125322به گزارش “کانون سبحان”، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی عصر امروز به منظور بررسی فرآیند تیم‌های ملی در سال آینده تشکیل و برگزار شد. در ضمن این جلسه به درخواست حمید سوریان مبنی بر اعلام آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی بحث و تبادل نظر و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

حسین ملاقاسمی در این باره به فارس، گفت: با توجه به اعلام آمادگی سوریان مبنی بر اینکه فرصت دیگری به او داده شود بعد از یک ساعت و نیم جلسه فشرده راهی را پیدا کردیم که تا وی نیز از این شانس برخوردار باشد.

وی ادامه داد: بر مبنای احترام به قانون و اینکه به اذعان بسیاری از کارشناسان سوریان یک قهرمان استثنایی است و باید راهی برای او برای مسابقات آینده باز کرد، تصمیم گرفتیم این کشتی‌گیر در کنار سایر نفرات در تورنمنت لهستان شرکت کند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم با نظر اولیه شورای فنی تناقض ندارد گفت: نفرات اول و دوم انتخابی در این وزن نیز قرار است در این تورنمنت به میدان بروند و در نهایت بر اساس نظر کادر فنی ملی‌پوش این وزن انتخاب خواهد شد. درخواست جامعه ورزش، مردم و رسانه‌ها اعطای فرصتی دوباره به سوریان بود که شورای فنی نیز به آن احترام گذاشت.