گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۵۲
شناسه : 15015
تاریخ : ۱۰ تیر ۱۳۹۴
دکتر جافری شهردار کوهدشت استیضاح می شود. دکتر جافری شهردار کوهدشت استیضاح می شود.

به گزارش“کانون سبحان”،به نقل از “کشکان“؛  اعضای شورای شهر کوهدشت پس از استیضاح و برکناری مهندس کرمی شهردار پیشین، این روزها درصدد طرح سؤال از دکتر جافری شهردار کوهدشت و نهایتاً استیضاح و برکناری وی هستند. شش نفر از اعضای شورای شهر چهارم کوهدشت سئوالاتی را طراحی و امضاء نموده و درصدد طرح سؤال، استیضاح […]

2015-06-15_221820به گزارش“کانون سبحان”،به نقل از “کشکان؛  اعضای شورای شهر کوهدشت پس از استیضاح و برکناری مهندس کرمی شهردار پیشین، این روزها درصدد طرح سؤال از دکتر جافری شهردار کوهدشت و نهایتاً استیضاح و برکناری وی هستند.

شش نفر از اعضای شورای شهر چهارم کوهدشت سئوالاتی را طراحی و امضاء نموده و درصدد طرح سؤال، استیضاح و برکناری شهردار هستند.

محمد قاسمی، مرادعلی منتی و حسن قبادی این طرح سؤال را امضاء نکرده اند.

دکتر جافری در کارنامه ی خود سابقه ی استیضاح را ندارد و پیش بینی می شود با این اقدامات شورا استعفا دهد.

گفتنی است عمر فعالیت شهردار کوهدشت نصف عمر فعالیت سرپرست پیشین بوده و در این مدت اقدامات و برنامه های متعددی را جهت اصلاح امور زیربنایی و ساماندهی فضای شهرداری به انجام رسانده است. وی همچنین اقدامات عمرانی و خدماتی را به طور جد شروع نموده و درصدد بود در مدت زمان کوتاهی شهر را از وضعیت فعلی خود خارج کند.

دکتر جافری در گفتگو با خبرنگار کشکان، علت این اقدام شورا را گزارشی عنوان کرد که علیه اقدامات شورای شهر به استانداری لرستان ارائه داده است. وی اقدامات شورا را تلافی جویانه قلمداد کرد و از شورای شهر خواست از ابزارهایی که مردم به عنوان امانت در اختیار آن ها قرار داده اند در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: چنانچه اعضای شورای شهر گزارش اینجانب را کذب می دانند به دادسرا شکایت کنند و دلیلی ندارد از ابزارهایی که با رأی مردم به دست آورده و باید در جهت خدمت به مردم به کارگیری شوند برای تصفیه حساب شخصی استفاده کنند.

یکی از اعضای شورای شهر کوهدشت که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما اظهارات شهردار کوهدشت را تأیید کرد و عنوان داشت: ما در برابر رأی مردم مسئولیم. شهردار کوهدشت انسانی توانمند بوده و ناکارآمد نیست.

وی ادامه داد: اگر به اندازه ی شش ماه سرپرست قبلی به شهردار مهلت می دادیم فعالیت ها و اقداماتش نمود پیدا می کرد.