گروه : اخبار مهم » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۳:۳۲
شناسه : 15096
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۴
هتل امامزاده محمد(ع) کوهدشت پایان رمضان 94 افتتاح می شود. هتل امامزاده محمد(ع) کوهدشت پایان رمضان 94 افتتاح می شود.

به گزارش“کانون سبحان”؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خاکباز امروز در گفت‎و‌گو با   فارس  اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در 50 بقعه متبرکه در لرستان اجرا شده و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را داریم که در سطح استان اجرا می‌شود. مدیرکل اوقاف و خیریه استان لرستان ادامه داد: برنامه‌های نشاط معنوی در 28 بقعه، جزء خوانی […]

2015-07-03_015916به گزارش“کانون سبحان”؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خاکباز امروز در گفت‎و‌گو با   فارس  اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در 50 بقعه متبرکه در لرستان اجرا شده و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را داریم که در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و خیریه استان لرستان ادامه داد: برنامه‌های نشاط معنوی در 28 بقعه، جزء خوانی قرآن کریم در پنج بقعه شاخص استان در ماه مبارک رمضان، نشست بصیرتی کارکنان و خانواده‌ها در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم‎آباد از جمله برنامه‌های این طرح هستند.

وی گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور پرسنل و خانواده‌ها در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد همچنین دادن افطاری در امامزادگان شهرستان‌های خرم‎آباد، بروجرد، ازنا و درود در محل اجرای مکان‌های واقفین با حضور زائران و مسافران از دیگر برنامه‌های فرهنگی طرح ضیافت هستند.

این مسئول درباره پروژه امازاده محمد بن حسن(ع) شهرستان الیگودرز اظهار کرد: بازسازی این امامزاده با زیربنای بالغ بر 2 هزار و 500 متر تکمیل شده و کار نصب گنبد، گلدسته و همچنین ضریح آن به پایان رسیده است.

خاکباز بیان کرد: این پروژه عظیم فرهنگی با حفظ بنای قدیمی در طول یک سال انجام شد و بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود.

مدیرکل اوقاف و خیریه استان لرستان ادامه داد: مجموع اعتبار اختصاص یافته به پروژه امامزاده محمد بن حسن(ع) شهرستان الیگودرز یک میلیارد و 500 میلیون تومان است که بخشی از آن از اعتبارات دولتی و داخلی و بخش اعظم آن از نزولات مردم و کمک خیرین تأمین شده است.

وی با بیان اینکه راه عبور و مرور این امامزاده صعب‌العبور بوده است، گفت: این امامزاده با فاصله‌ای حدود 145 کیلومتر از شهر الیگودرز داری مسیری سخت بوده که با تلاش تمام مسئولان وقت راه دسترسی آن هموار شده است.

این مسئول همچنین از افتتاح هتل امامزاده محمد(ع) در کوهدشت بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

خاکباز تصریح کرد: نخستین پروژه تجاری مذهبی اوقاف امور خیریه لرستان در شهرستان بروجرد به صورت یک پاساژ شش طبقه اجرا شده که یک طبقه آن به طور کامل حسینیه است.