گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۰۳
شناسه : 15220
تاریخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۴
ماندانا آکسونیان :از مسئولین می خواهیم مانع صدور مجوز «سد معشوره کوهدشت» و «ذوب آهن رومشکان» شوند. ماندانا آکسونیان :از مسئولین می خواهیم مانع صدور مجوز «سد معشوره کوهدشت» و «ذوب آهن رومشکان» شوند.

به گزارش“کانون سبحان” به نقل از ایلنا در پلدختر ، “ماندانا آکسونیان”  در نشست سالروز تاسیس شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: اعضای شورای شهر باید زبان گویای مردم باشند اما متاسفانه هنوز یاد نگرفته‌ایم که قانونمند باشیم. وی تصریح کرد: به فکر طایفه بازی و قوم‌گرایی با قانونمند بودن مغایرت دارد و این تفکر برای شهر […]

2015-07-06_133214به گزارش“کانون سبحان” به نقل از ایلنا در پلدختر ، “ماندانا آکسونیان”  در نشست سالروز تاسیس شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: اعضای شورای شهر باید زبان گویای مردم باشند اما متاسفانه هنوز یاد نگرفته‌ایم که قانونمند باشیم.

وی تصریح کرد: به فکر طایفه بازی و قوم‌گرایی با قانونمند بودن مغایرت دارد و این تفکر برای شهر پلدختر بسیار خطرناک است.

وی گفت: شهروندان مسایل را رصد و کارها و فعالیت‌ها را لمس و عملکرد شورای شهر را مشاهده می‌کنند که به تشریح مصادیق طایفه‌بازی نیازی نیست.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه است افزود: مسایل حاشیه‌ای و قرابت فامیلی و قوم‌گرایی باید در شورای شهر کنار گذاشته شود و معیار ارزیابی قانون و کارآمدی باشد .

عضو شورای شهر پلدختر به معضل برداشت آب از رودخانه کشکان برای کارخانه ذوب آهن رومشکان اشاره کرد و گفت: در صورتی که سد معشوره در شهرستان کوهدشت احداث شود علاوه بر تبعات احتمالی برای شهرستان پلدختر که در پایین دست این سد قراردارد این شهرستان را با مشکل جدی مواجه می سازد .

آکسونیان افزود: در صورتی که این کار عملی شود،کشاورزی شهرستان پلدختر از بین خواهد رفت و مردم دیگر شغلی نخواهند داشت .

وی از امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پلدختر خواست مانع صدور مجوز سد معشوره و ذوب آهن رومشکان شوند و برای رفع این مشکل فکر اساسی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: اگر فکر و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده نشود بیم آن می‌رود که شهرستان در آینده با بحران آب روبرو شود.