گروه : نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۰:۰۳
شناسه : 15322
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۴
حجت الاسلام آروانی:بایستی اعتبارات ویژه ای برای شهرداری های کوچک از جمله شهرداری کوهنانی در نظر گرفته شود. حجت الاسلام آروانی:بایستی اعتبارات ویژه ای برای شهرداری های کوچک از جمله شهرداری کوهنانی در نظر گرفته شود.

نمازجمعه شهرکوهنانی به امامت حجت الاسلام ابوالحسن آروانی امام جمعه این بخش برگزار شد

2015-07-08_123651به گزارش“کانون سبحان” به نقل از  کوهنانی نیوز :حجت الاسلام آروانی در خطبه های امروز با اشاره به فرا رسیدن روز قدس خواستار حضور هرچه با شکوهتر مردم در  این راهپیمایی شد.

امام جمعه کوهنانی همچنین به ۱۴ تیر روز شهرداریها و دهیاریها اشاره کرد گفت با توجه به اینکه شهردار منطقه از افراد بومی می باشد تا اکنون فعالیتهای خوبی داشته اند، اما این انتظار را از شهردار  داریم که فعالیتها را گسترش دهند ومردم نیز در بحث همکاری با شهرداری از جمله پرداخت عوارض مساعدت کنند.

ایشان در گوشه ای دیگر از خطبه هایش به مسئولین ارشد استان واز جمله نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت شهرداریهای کوچک که منبع در آمد ندارند نباید با شهرداریهای که در آن شهرها  چند کارخانه وجود دارد مقایسه کرد وباید اعتبارات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شود.وی همچنین  خواستار حمایت بیشتر دولت از شهرداری کوهنانی جهت ایجاد مبلمان شهری وخدمت رسانی به مردم این منطقه شد.

آروانی همچنین گفت بعضی رفتارها و اقدامات را از بعضی افراد می بینیم در مورد ارتقاء بعضی  از این بخشها ،محافظه کارانه است و می گویند اگر فلان امتیاز را به این منطقه بدهیم مردم مناطق همجوار ناراحت می شود که حرفی معقول نیست ،شما باید با نگاه به موقعیت وبافت شهری وبیشنه تاریخی و جمعیت حاضر در آن شهر امتیاز لحاظ کنید..

امام جمعه همچنین به بحث روزه خواری اشاره کرد گفت :با توجه به فصل تابستان همه مردم نمی توانند روزه بگیرند اما باید فرهنگ روزه داری در این شهر جا بیفتد واز نیروی انتظامی می خواهیم که گشت های خود را زیاد کند و با افراد روزه خوار برخورد جدی نماید.