گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۴:۳۱
شناسه : 15382
تاریخ : ۱۹ تیر ۱۳۹۴
کسب مدال نقره آسیایی میانمار توسط «عرفان سعادتی فر»کشتی گیر کوهدشتی کسب مدال نقره آسیایی میانمار توسط «عرفان سعادتی فر»کشتی گیر کوهدشتی

به گزارش “کانون سبحان”؛ در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا علی ارسلان و امیرحسین حسینی به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی‌فر و میثم دلخانی صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند. در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی‌فر پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 […]

2015-07-10_025646به گزارش “کانون سبحان”؛ در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا علی ارسلان و امیرحسین حسینی به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی‌فر و میثم دلخانی صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی‌فر پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 حریف قزاقستانی را شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد کشتی‌گیر چینی گذشت و به دیدار فینال راه یافت، اما در این دیدار مقابل حریف هندی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عرفان سعادتی فر (عبدولی) (۱۳۷۴ کوهدشت)کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی که مدال برنز جام جمهوریت ترکیه را کسب کرده است.

عرفان سعادتیر فر در سال 91 در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان نفر اول شد و به مسابقات جام بین‌المللی ترکیه اعزام شد که در آن مسابقات نفر پنجم شد.درسال 93 در انتخابی تیم ملی جوانان رده بندی حقیقی نفر سوم شد و مهرماه همان سال در مسابقات قهرمانی جوانان کشور مدال طلا گرفت و به مسابقات جام جهانی ترکیه اعزام شد که در این مسابقات سوم شد و مدال برنز را کسب نمود.

گفتنی می باشد سعادتی فر  از شاگردان روح الله دل انگیز سرمربی وقت کشتی نوجوانان ناشنوای کشور می باشد که به جامعه ورزشی کشتی رو آورد.

کانون سبحان؛ این موفقیت را به جناب آقای عرفان سعادتی فر و خانواده محترم و به مربی اش روح الله دل انگیز تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت در مسابقات پیشروی جهانی را برای ایشان خواستاریم.

 

درج:حمید آدمی/مدیر سایت