گروه : عمومی » نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۱:۲۹
شناسه : 15511
تاریخ : ۲۰ تیر ۱۳۹۴
امام جمعه کوهنانی: روز قدس ،روز حمایت از مظلومان است./با توجه به کم آبی،مردم از آب شرب در باغات استفاده نکنند. امام جمعه کوهنانی: روز قدس ،روز حمایت از مظلومان است./با توجه به کم آبی،مردم از آب شرب در باغات استفاده نکنند.

به گزارش “کانون سبحان”به نقل از کوهنانی نیوز؛ حجت الاسلام آروانی با اشاره به روز قدس گفت این روز ، روز حمایت از مظلومان است و روز نشان دادن تنفر و انزجار از ستمگران به‌شمار می‌رود و روز جهانی قدس، روز همبستگی امت اسلامی با مردم مظلوم فلسطین است. حجت الا سلام آروانی در خطبه […]

2015-07-10_135511به گزارش “کانون سبحان”به نقل از کوهنانی نیوز؛ حجت الاسلام آروانی با اشاره به روز قدس گفت این روز ، روز حمایت از مظلومان است و روز نشان دادن تنفر و انزجار از ستمگران به‌شمار می‌رود و روز جهانی قدس، روز همبستگی امت اسلامی با مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الا سلام آروانی در خطبه های امروز به فرا رسیدن سالروز ۲۳تیر وحضور باشکوه مردم جهت دفع فتنه ۷۸ اشاره کرد و گفت حضور گسترده مردم در این روز برای کشور ونظام عامل اقتدار واستحکام بود.
ایشان همچنین گفت: تجمعی که در روز ۲۳ تیر ملت ایران انجام دادند سبب شد تا فتنه، فتنه گران و افرادی که فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی بر سر داشتند نقش بر آب شود.

امام جمعه کوهنانی همچنین به خشکسالی وکم آبی اشاره  کرد گفت مردم نباید از آب شرب در باغات و برای خوردن دامها استفاده کنند که مجبور به سهمیه بندی آب شویم.

http://kohnaninews.ir/wp-content/uploads/2015/07/f.jpg

http://kohnaninews.ir/wp-content/uploads/2015/07/63.jpg

همچنین سخنران قبل از خطبه امروز آقای فیروز یارمحمدی بخشدار کوهنانی به ایراد سخن در مورد روز قدس پرداخت.