گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۱۳:۲۷
شناسه : 1571
تاریخ : ۲۹ تیر ۱۳۹۳
همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور در لرستان برگزار می شود

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، به  شبستان در خرم آباد، گفت: همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور لرستان یکم مردادماه امسال در خرم آباد برگزار می شود.     وی افزود: در این همایش از تلاوت کنندگان قرآن، مفسران قرآنی، اساتید […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، به  شبستان در خرم آباد، گفت: همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور لرستان یکم مردادماه امسال در خرم آباد برگزار می شود.

 

http://www.shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/26-11-1392/IMAGE635281400324393304.JPG

 

وی افزود: در این همایش از تلاوت کنندگان قرآن، مفسران قرآنی، اساتید جلسات سنتی قرآن و خانه های نور برتر استان تجلیل می شود.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه تقدیر از تلاشگران عرصه فعالیت های قرآنی، مساجد از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است، اذعان داشت: در این برنامه همچنین تلاش می شود افق جدیدی از فعالیت های قرآنی مساجد ترسیم و مساجد را در الگو سازی و پیشبرد اهداف قرآنی یاری نمود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، عنوان کرد: تبین کیفیت توسعه مشارکت های مردمی در برنامه های قرآنی مساجد، بررسی و بیان راه های توسعه کمی و کیفی طرح تلاوت نور با استفاده از امکانات بومی و محلی و تبیین شاخص های مساجد طراز اسلامی از منظر قرآن و روایات از اهداف برگزاری این همایش استانی است.

وی اظهار کرد: توجه به اصل محوری و کارآمد سازی مساجد در تبیین وضع کنونی و ترسیم نقش آینده مساجد درتوسعه و ارتقاء فعالیت های قرآنی، ترسیم نقشه راه و سیاست های قرآنی مساجد برای نیل به مساجد طراز اسلامی و ارائه الگوی مسجد قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

 حجت الاسلام موسوی، با اشاره به شرایط اولیه انتخاب افراد شرکت کننده در این همایش، افزود: حضور مستمر در طرح تلاوت نور مسجد به عنوان قاری برتر و با تایید امام جماعت مسجد و عضویت در کانون مسجد از جمله شرایط اولیه انتخاب قاریان طرح تلاوت نور است.