گروه : خرم آباد » عمومی » لرستان
ساعت : ۲:۰۸
شناسه : 15755
تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۴
یک ایتالیایی در لرستان مسلمان شد.+جزئیات یک ایتالیایی در لرستان مسلمان شد.+جزئیات

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با تسنیم  اظهار داشت: یک جوان ایتالیایی زمین‌شناس که تجربه سفر به چندین کشور دنیا را دارد، وارد خرم‌آباد شد، سپس براساس مطالعاتی که در رابطه با دین اسلام داشته، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، به دین مقدس اسلام تشرف پیدا کرد. وی افزود: مزایا و محاسن […]

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با تسنیم  اظهار داشت: یک جوان ایتالیایی زمین‌شناس که تجربه سفر به چندین کشور دنیا را دارد، وارد خرم‌آباد شد، سپس براساس مطالعاتی که در رابطه با دین اسلام داشته، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در لر2015-07-14_143754ستان، به دین مقدس اسلام تشرف پیدا کرد.

وی افزود: مزایا و محاسن دین مبین اسلام برای این جوان تازه‌ مسلمان بازگو شد و این دین به‌عنوان کامل‌ترین دین، عامل سعادت و خوشبختی انسان و لازمه دستیابی انسان به کمال و تعالی به وی معرفی شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: این جوان ایتالیایی تازه‌مسلمان به پایداری و استقامت در راه دین توصیه شد تا به‌عنوان سفیر اسلام در کشور ایتالیا منشأ اثر و برکات باشد و رحمانیت دین مبین اسلام را به آن‌ها معرفی کند.