گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » عمومی » کانون مساجد
ساعت : ۱۲:۱۲
شناسه : 16631
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
«اجرای طرح نظارت و بازرسی بر کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان» «اجرای طرح نظارت و بازرسی بر کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان»

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، از آغاز اجرای طرح نظارت و بازرسی بر فعالیت های کانون های فرهنگی وهنری مساجداستان خبرداد.

2015-08-04_003842به گزارش“کانون سبحان”؛ ،‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان  لرستان، امروز(13 مرداد) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، گفت: طرح بازدید و نظارت برفعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در طول دو ماه مرداد و شهریور برگزار می شود.

وی افزود: نظارت و بازرسی بر فعالیت های  کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان توسط کارشناسان دبیرخانه استان و با همکاری کانون های معین استان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: در این ارزیابی ها فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از جمله برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد بازدید و بررسی می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، بیان کرد: طرح اوقات فراغت از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جذب آنان به مساجد است.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان طرح فراغتی آسمانی ها، برگزار می شود، اذعان داشت: این طرح با محوریت، قرآن، اصول دین و ورزش و تندرستی جوانان برگزار می شود.

 پایان پیام/