گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۲۹
شناسه : 16634
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه کوهدشت:«مداحان در ایجاد و شور و نشاط بین رزمندگان نقش به سزایی را ایفاء می کردند.» امام جمعه کوهدشت:«مداحان در ایجاد و شور و نشاط بین رزمندگان نقش به سزایی را ایفاء می کردند.»

امام جمعه کوهدشت گفت: مداحان در ایجاد و شور و نشاط بین رزمندگان نقش به سزایی را ایفاء می کردند.

2015-08-04_005709

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، حجت الاسلام طهماسبی در مراسم یادواره سه شهید مداح شهرستان کوهدشت به نقش مداحان در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مداحان با قلب و لسان پاک خود در ایجاد و شور و نشاط بین رزمندگان نقش به سزایی را ایفاء می کردند و با یک مداحی آثار اقدامات نظامی دشمن را از وجود رزمندگان می زدودند.

وی با بیان اینکه اگر مداح و شاعر دینی فاقد ذوق و هنر باشد نمی تواتد در قلوب انسان ها تاثیرگذار باشد افزود: توسل به اهل بیت (ع) ما را در جنگ به پیروزی رساند.

امام جمعه کوهدشت از مداحان و شاعران صدر اسلام به عنوان یاوران دین و ادامه دهندگان سنت نبوی نام برد و گفت: اشعار سوزناک و با محتوای این شاعران پیشبرنده اسلام بوده است.

آدینه وند فرمانده سپاه کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به  رشادت های شهیدان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: عزت، شرف و کرامت امروز ما متعلق به شهدا و دفاع مقدس است.

وی اخلاص و جوانمردی شهدا راستود و اضافه کرد: شهدای ما برای غیرت و مردانگی جنگیدند و در حقیقت هیمنه و قدرت استکبار جهانی را شکستند.

خبرگزاری بسیج