گروه : اخبار مهم » عمومی
ساعت : ۱۴:۱۶
شناسه : 16833
تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
کوهدشت صاحب«سینمای دیجیتال»می شود./اعطای درجه«ممتاز» به سالن آمفی تئاتر کوهدشت برای اکران فیلم کوهدشت صاحب«سینمای دیجیتال»می شود./اعطای درجه«ممتاز» به سالن آمفی تئاتر کوهدشت برای اکران فیلم

عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در گفتگو با “کانون سبحان” از راه اندازی سینمای دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.

2015-08-07_024116

عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در گفتگو با “کانون سبحان”  از راه اندازی سینمای دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت:  قرار بر این است که اکران فیلم در سالن آمفی تئار مجتمع فرهنگی و هنری امید برگزار شود .وی ادامه داد: قبل ارائه تجهیزات مخصوص اکران فیلم بایستی اعضاءکمیسیون بند 5 آیین نامه سالن های نمایش به منظور راه اندازی سینمای دیجیتال از سالن آمفی تئار مجتمع فرهنگی و هنری امید بازدید می کردند که  این بازدید صورت گرفت وبه این سالن درجه ممتاز اعطا شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛در این بازدید اعضاء کمیسیون ضمن بررسی سالن بر راه اندازی هرچه سریعتر سینما دیجیتال در شهرستان تأکید کردند.

جعفری در توضیح بیشتر دیجیتالی بودن سینما گفت: تعبیر دیجیتال در «سینمای دیجیتال» بدان معناست که هرفیلمی که در پایتخت برای اکران آماده می شود بلافاصله در کوهدشت نیز قابل اکران است و این طور نیست که با تاخیر چند روزه و چند ماهه در شهرستان اکران شود ،زیرا در این روش ازسیستم ماهواره ای برای ارسال فیلم ها استفاده می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با اشاره به اهمیت ایجاد سینما دیجیتال در شهرستان جهت پر نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان،  راه اندازی سینما دیجیتال را سبب ارتقاء  زیرساخت های فرهنگی شهرستان دانست و بر تلاش برای تسریع در راه اندازی آن تأکید نمود.

پیش بینی می شود  شهرستان کوهدشت که جمعیتی بالغ بر 190000 نفر  را داراست و تا بحال فاقد سالن سینما  بوده است با راه اندازی سینمای دیجیتال مورد استقبال خوب همشهریان قرار خواهد گرفت.

2015-08-07_021414بازدیداعضاءکمیسیون بند 5 آیین نامه سالن های نمایش از سالن آمفی تئاتر کوهدشت

اتنهای پیام/