گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۱۷:۴۲
شناسه : 16849
تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه کوهنانی:خبرنگاران روحیه مطالبه گری را در خود تقویت کنند. امام جمعه کوهنانی:خبرنگاران روحیه مطالبه گری را در خود تقویت کنند.

به گزارش“کانون سبحان”؛حجت الاسلام ابو الحسن آروانی امام جمعه کوهنانی  در خطبه های امروز با اشاره به بازدیدش از روستاهای منطقه وزکور ومشاهده اوج محرومیت و مهاجرت عمده اهالی آن روستاها گفت این مشاهدات ما را به یاد حلبی آبادها وزاغه نشینان قبل از انقلاب انداخت . ایشان همچنین با اشاره به این محرومیتها گفت […]

2015-08-07_060844به گزارش“کانون سبحان”؛حجت الاسلام ابو الحسن آروانی امام جمعه کوهنانی  در خطبه های امروز با اشاره به بازدیدش از روستاهای منطقه وزکور ومشاهده اوج محرومیت و مهاجرت عمده اهالی آن روستاها گفت این مشاهدات ما را به یاد حلبی آبادها وزاغه نشینان قبل از انقلاب انداخت .

ایشان همچنین با اشاره به این محرومیتها گفت باعث تاسف است منطقه ای با استعداد ۳۰هزار راس دام در آن از نعمت جاده ،آب و مخابرات محروم باشند .

وی با مقایسه روستاهای هم مرز ایلام با روستاهای کوهنانی آن را نشانه بی مهری مسئولین به بخش کوهنانی و ضعف مدیریت و توزیع ناعادلانه اعتبارات دانست وخواستار عملی شدن وعده ها ومصوبات شد.

ایشان در گوشه ای دیگر از خطبه هایش گفت وعده نکردن به مصوبات باعث یاس مردم و بی اعتمادی آنها ومهاجرت بیشتر به حاشیه  شهرها دانست وگفت این سرآغاز معضلات وناهنجارهای اجتماعی است وی از مسئولین پرسید شایسته است  نسبت به اقدامات صورت گرفته برای رفع محرومیت در این روستاها را مرور کنند و به خود نمره بدهند .

حجت الاسلام آروانی همچنین با اشاره به روز هفدهم مردادماه شهادت خبرنگار لرستانی اشاره کرد گفت با تبریک این روز فرخنده به خبرنگاران ،امید است در این رسالت سنگین،صدای محرومیت مردم را به گوش مسئولین برسانند وخبرنگاران  باید با رعایت صفات و اولویت  صداقت ،شجاعت و  روحیه مطالبه گری را در خود تقویت کنند.

منبع:کوهنانی نیوز