گروه : اخبار مهم » یادداشت
ساعت : ۲۲:۵۲
شناسه : 16874
تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
اندک اندک جمع یاران می رسند/اسماعیل جمیاری اندک اندک جمع یاران می رسند/اسماعیل جمیاری

  اسماعیل جمیاری/ کانون سبحان ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به گزارش “کانون سبحان”؛این روزها سایتها و منابع اطلاع رسانی در انعکاس اخبار خصوصا گفته ها و شنیده های مربوط به انتخابات از همدیگر پیشی می گیرند، در طرف دیگر نامزدهای احتمالی نیز که بعضی پیدا و برخی نیز ناپیدا از مسئولیتهای خود استعفاء داده اند، به آرامی در […]

11

 

اسماعیل جمیاری/ کانون سبحان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به گزارش “کانون سبحان”؛این روزها سایتها و منابع اطلاع رسانی در انعکاس اخبار خصوصا گفته ها و شنیده های مربوط به انتخابات از همدیگر پیشی می گیرند، در طرف دیگر نامزدهای احتمالی نیز که بعضی پیدا و برخی نیز ناپیدا از مسئولیتهای خود استعفاء داده اند، به آرامی در مجامع و محافل حضور پیدا کرده و در خصوص اوضاع و احوال سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی جامعه اظهار نظر نموده و اهداف و برنامه های خود را در قالب نقد از وضعیت موجود بیان می کنند!
در این میان هستند، افرادی که در یک مقطع زمانی یار غار و رفیق هم بوده و اینک رقیب هم شده اند! برخی شاگرد و رهرو و اینک مدعی و در مقابل! بعضی هم سالها درگیر درس و مشق و کتاب و دانشگاه بوده و اکنون به صحنه آمده اند! عده ای هم حال و هوای مجلس و آمال و آرزوهای آنچنانی و … و اندکی هم با پیشینه بسیار درخشان و کارنامه خدمتی روشن که بعنوان شخصیتی های ملی مایه افتخار شهر و استان ما بوده و عملکرد آنان عیان و بی نیاز از بیان است..

2015-08-08_052028
البته هیجان و شور آمیخته با شعور همه کسانی که در این عرصه وارد شده و به قول معروف تنور انتخابات را گرم می کنند، قابل تحسین و ستودنی است، اما ناگفته پیداست که بسیاری از این چهره‌ها مواضعی نزدیک به یکدیگر داشته و حضور همزمان آنها در انتخابات، تا حدود زیادی باعث سردرگمی مردم در انتخاب می‌شود، ضمن اینکه تعدد و تکثر نامزدها باعث تشتت آراء، افزایش اختلاف نظرها، پراکندگی و خورد شدن رأی ها شده و در نهایت شناسایی اصلح مشکل خواهد بود. اما چنانچه تعداد کاندیداها کمتر باشد، این امر سبب تمرکز بیشتر مردم بر روی فرد اصلح و پشتیبانی و حمایت قاطبه از او و در نتیجه انتخابی با پشتوانه و رأی حداکثری و تحقق حماسه ای سیاسی خواهد بود.